uitslag.....eindelijk!!

A

Anoniem

Guest
he dames,

hier ben ik dan eindelijk!
jullie hebben gelijk gehad, het is allemaal te overzien!!!

vanmorgen klokslag 9 uur gebeld, de ass van gyn (een andere als die het bericht heeft ingesproken op mijn voicemail) is gaan kijken wat ik had.

het blijkt een vaginale infectie te zijn zoals een aantal van jullie al zeiden. ik krijg nu voor 7 dagen een antibiotica waar ik dag 1 na mijn ongi mee moet beginnen (3 tabl per dag, en het zijn ook nog van die flinke jongens!)

dat is dus 1, nog ff en dan is dat probleem opgelost!!

nu de uitslag van het zaad, nou.....helaas kreeg ik die niet telefonisch....(beetje stom maar ok!) de ass van gyn zei dat dat besproken moest worden met gyn. nu hebben we al eerder (1 jaar geleden) ook daarheen moeten komen voor het aanhoren van de uitslag en die was toen goed, maar het is wel balen dat we dat nu niet meteen weten!!

1 september moeten we er dus heen, dan ben ik van mijn infectie af, en als het zaad goed blijkt te zijn kunnen we meteen verder met de volgende stappen naar iui!!
hopen dat dan de samenlevingstesten beter zijn!!

lieve dames!!
heel erg bedankt voor al jullie steun en al het meedenken!!
heeft me echt heel erg goed gedaan!!
jullie zijn lieverds!!

vanaf morgenavond zien jullie mij 1,5 week niet meer, want dan ga ik lekker met mijn vriend naar turkije!!
en we gaan ff lekker genieten!
voor de dames die ook nog gaan! hele fijne vakantie en ik hoop dat als ik terug kom er weer een aantal zwangere bij zijn!

xx kimpansee

Hoi Kimpansee,

Wat fijn dat de uitslag uiteindelijk meeviel. Zo'n infectie is te overzien, toch!

Ontzettend fijne vakantie. En na zo'n weekje ontspannen is het vast erg fijn klussen straks.

ENJOY en tot na je vakantie!

Groetjes,
Roos

hi,

Gelukkig valt de uitslag mee!! Fijn om te horen.

Heel plezier op vakantie en geniet samen met je vriend van je week weg.

gr
Marielle

Gelukkig, dat valt mee. Lekker genieten van je vakantie! Ik ga zaterdag voor 3 weken weg, dus ik heb ook nix te klagen!

zie je wel!!!! dat is goed nieuws!!
Nu nog de samenlevingstest,hopelijk is die ook goed!

Maar eerst genieten he!!
fijne vakantie!!

Hi,

Gelukkig joh, dat het mee valt.....Maar dan nog niet erg tactisch hoe ze het bracht...maar oke.

Geniet van je vakantie!!!

Waar ga je heen in Turkije???

Veel plezier en rust lekker uit!!

Knuffel Flower

Lieve Kimpansee,

Ben blij dat het achteraf allemaal "meevalt". Natuurlijk is het niet fijn een vaginale infectie, maar ze kunnen er iets aan doen. Gelukkig !!! Ook wil ik je een hele fijne vakantie wensen en hoop dat jullie niets dan goed nieuws krijgen 1 september !!!!!

Heel veel liefs Biaggi

Lieve kimpansee gelukkig valt het inderdaad mee. NIet fijn natuurlijk maar goed te behandelen en dan ben je er vanaf. Hele fijne vakantie geniet er van, lekker ff zon zee strand relaxen en heerlijk eten.

En dan in septemebr weer vol goede moed verder.

Kus Ammie

Terug
Bovenaan