uitslag(en)

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

kheb vandaag de uitslag gekregen van een uitstrijkje wat ze gemaakt hebben, het was niet goed!
eigenlijk zou ik vanmorgen naar de gyn moeten bellen, maar door hectiek op het werk was ik het vergeten!!
toen ik thuis kwam had ik een voicemail bericht van de ass van de gyn, ze zei me dat het niet goed was en dat ik na mijn volgende ongi medicijnen moest gaan nemen!

het klote is, is dat ik nu dus niet weet wat ik heb!!
ik zal dus tot maandag moeten wachten voordat ik terug kan bellen.....K#T!

maandag krijgen we ook de uitslag van het zaad van mijn vriend, ik had 2 negatieve samenlevingstesten, dus wilde ze het zaad ff opnieuw testen om te kijken waar het probleem ligt!
ik hoop nu dus bij mij, dat ik vijandig baarmoederslijmvlies heb ofzo!

nog ff een paar spannende dagen dus en dan hopen we meer te weten en met een beter gevoel als nu op vakantie te gaan. we gaan woensdag ochtend, dus ik laat jullie wel weten wat de uitslag(en) zijn!

xx kimpansee

Hoi Kimpansee,

Jee wat een rot bericht zo voor het weekend en dan dat lange wachten tot dat het maandag is echt balen!

Hopelijk valt het mee wat je te horen krijgt maandag en kunnen ze er iets aan doen, bedenk dan maar dat er tegenwoordig veel mogelijk is!

Hou ons op de hoogte en hopelijk ziet het er maandagmiddag weer wat rooskleuriger uit als je weet waar je aan toe bent!

sterkte de komende dagen en tot snel.
Groetjes:
Chili x

jeetje man dat is klote! En dan nog wachten ook! Nou medicijnen dat geeft wel hoop dat het iets onschuldigs is en wie weet helpt dat en ben je dan snel zwanger!

Succes
lotte

Wat een rot begin van je weekend zo. (ligt zeker aan vrijdag de 13e.) Ik hoop voor je dat ze je kunnen helpen.
Hou hoop!
Groetjes Gabrielle.

Hoi,

Kan het geen soa zijn? Byvoorbeeld chlamydia? Ik het dat n.l ook gehad en moest toen ook medicijnen slikken! Welke medicijnen krijg je? Mijn klachten waren toen, meer afscheiding met een andere kleur = guur! Ik wil je niet bang maken ofzo...maar het is een mogelijkheid!

Succes

Lieve kimpansee,

Balen dat je nu nog niet weet wat het is. Ik wens jullie heel veel succes a.s. maandag. Hopelijk pakt alles goed uit voor jullie en kunnen jullie woensdag met een gerust hart op vakantie. Nogmaals, heel veel succes !!!!!!

Veel liefs Biaggi

thanx dames!!

enneh anoniem, ik heb er ook aan gedacht dat ik misschien een soa zou hebben ofzo, maar dat kan eigenlijk niet! ik heb 6 jr een relatie gehad, en ben nu 2 jr met mijn huidige partner.

ben bloeddonor geweest voor 1,5 jaar en dan wordt je ook getest op dit soort dingen. voordat ik zonder condoom met mijn huidige partner vree is hij getest op hiv en soa.

ja, als je het al zolang hebt (nu 1 jr) ga je inderdaad van alles verzinnen wat het zou kunnen zijn, en ondanks dat ik weet dat ik geen soa kan hebben is het wel door mijn hoofd gegaan, stom he!

nogmaals bedankt en ik laat het jullie maandag horen!

xx kimpansee

He Kimpansee,
Niet erg tactvol van de assistente zeg!
Vertellen dat het niet goed en er niet bij zeggen wat!
Zo ga je van alles verzinnen! Misschien valt het reuze mee, kan ook iets met je zuurgraad van doen hebben net iets te zuur of net iets te basisch.
Nou, heel veel sterkte met wachten.
Zal duimen voor je a.s. maandag!

Liefs Anne

Terug
Bovenaan