Uitslag fotowedstrijd vakantie foto

A

Anoniem

Guest
Hier de uitslag van de fotowedstrijd, volgens mij heeft iedereen die wilde stemmen wel gestemd.

op nr 1!!!!!!!!!!! Mamamene

op nr 2!!!!! Kimmie26

en op nr 3!!! Mazja

Meiden alle drie van harte gefeliciteerd en ik hoor graag van Chimene welk onderwerp ze voor de volgende foto wedstrijd wilt

groetjes Linda

Nou, ik vind het weer een geweldige top 3!
Ben benieuwd naar het volgende onderwerp,
groetjes van Sonja

Lieve meiden, bedankt voor het stemmen.

Ben heel blij met onze 2e plek

Wauw, nr 1 is echt een geweldige aktiefoto! Die zie je toch niet vaak, zeker niet bij kleine kinderen. Echt een geweldig mooie foto!!!!!!!!!!!!!!

up voor Chimene

We wachten vol spanning op een nieuw onderwerp

He wat leuk dat we (sta zelf ook nog net op de foto dus ik ook een beetje )  gewonnen hebben. Sorry voor de late reactie maar ik heb het momenteel even heel erg druk. Door mijn zwangerschap, bekkenproblemen en daarna 2 x de operatie voor mijn rug was er sprake dat iik mijn opleiding niet af mocht maken. Sterker nog in juli werd ikzelfs ontslagen (wat 2 dagen later weer werd ingetrokken) maar dat is nu allemaal geregeld. Ik mag 30 oktober examen doen maar moet daardoor wel 4 dagen in de week werken + een bereikbaarheidsdienst doen. Begon gisteren dus om 9.30 en was om 24.00 thuis en vandaag dus gewoon weer om 7.45 werken. Ben dus een beetje aan het einde van mijn latijn en dat is ook de reden dat ik zo weinig aan het forummen ben (komt na 30 oktober wel weer goed).

Maar wel super dat jullie levi net zo leukop de foto vonden staan als wij zelf vonden. Maar ja nu een nieuw onderwerp ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Misschien een leuke foto met (huis)dier of een foto met eten? Weet eigenlijk niet meer of een eetfoto al geweest is? Wat vinden jullie het leukst?

groetjes chimene

Hoi Chimene,

Ik ga zelf denk ik even beslissen dat we dan voor de eetfoto gaan. Ik had het idee dat je die ook het leukst vond en anders wordt het zo'n discussie. Ik zal een nieuwe wedstrijd gaan openen. Ik hoop trouwens wel dat je het snel wat rustiger krijgt, je hebt wel een hoop voor je kiezen gekregen, sterkte!!

groetjes Linda

Terug
Bovenaan