UITSLAG FOTOWEDSTRIJD!

A

Anoniem

Guest
HIya mommas,

Allereerst iedereen bedankt voor het weer gezellig meedoen! Ik doe het maar even nu, aangezien ik denk dat iedereen die wil stemmen dat nu gedaan heeft, en ook omdat tegen de tijd dat ik morgen wakker word het bij jullie alweer later is, zodat er niemand ongeduldig hoeft te wachten.

Op de 3e plaats is geeindigd........

Tyche, dochter van Tess84. Met de geweldige foto van het vliegje op haar voorhoofd (helaas kon ik die foto niet meer terughalen om hier te plaatsen.)

Op de 2e plaats is geeindigd......

Julian, zoon van Ellen met onderstaande foto

En de winnaar van de foto wedstrijd 'Beestjes!" is.........

Maxime, dochter van Yvette met onderstaande foto

Een dikke hoera voor iedereen, en succes met het verzinnen van het volgende thema Yvette!

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Joepieee,.. een terechte winnaar!!!!

In ieder geval van harte gefeliciteerd met de overwinning!

Esmé mv Kay

jemig ga eens naar bed! haha. ik dacht dat ik nog ff ongemerkt kon fiksen dat je de foto's niet kan zien...zit esmee nog achter de pc! :)

Ja, avonddienst gehad en zit nog even wat te klooien op het net.. morgen vrij..
Maar eh,.. ik ga al hoor!!

Hieper de piep, hoera! Gefeliciteerd, het zijn fantastische plaatjes.

Veel plezier met de volgende, hihi, ben benieuwd!!!

Gefeliciteerd, zeker een terechte winnaar! Wat een schattige foto zeg. Nou, veel plezier met het bedenken van een nieuwe topic
Susan

Gefeliciteerd wat een ontzettende leuke foto's en terechte winnaars

Liefs Ilse mv Danique

Yvette, gefeliciteerd met de eerste plaats! Elke keer als ik jouw foto zie moet ik zo lachen, ik vind hem echt geweldig. De foto wekt de illusie dat als je de kat een speen had gegeven, hij ook nog zo was blijven liggen. Hahaha! Echt een leuke foto!
Succes met het verzinnen van een nieuw onderwerp!

Ellen en Julian

Terug
Bovenaan