A
Anoniem
Guest
HIya mommas,
Allereerst iedereen bedankt voor het weer gezellig meedoen! Ik doe het maar even nu, aangezien ik denk dat iedereen die wil stemmen dat nu gedaan heeft, en ook omdat tegen de tijd dat ik morgen wakker word het bij jullie alweer later is, zodat er niemand ongeduldig hoeft te wachten.
Op de 3e plaats is geeindigd........
Tyche, dochter van Tess84. Met de geweldige foto van het vliegje op haar voorhoofd (helaas kon ik die foto niet meer terughalen om hier te plaatsen.)
Op de 2e plaats is geeindigd......
Julian, zoon van Ellen met onderstaande foto
En de winnaar van de foto wedstrijd 'Beestjes!" is.........
Maxime, dochter van Yvette met onderstaande foto
Een dikke hoera voor iedereen, en succes met het verzinnen van het volgende thema Yvette!
Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006
Allereerst iedereen bedankt voor het weer gezellig meedoen! Ik doe het maar even nu, aangezien ik denk dat iedereen die wil stemmen dat nu gedaan heeft, en ook omdat tegen de tijd dat ik morgen wakker word het bij jullie alweer later is, zodat er niemand ongeduldig hoeft te wachten.
Op de 3e plaats is geeindigd........
Tyche, dochter van Tess84. Met de geweldige foto van het vliegje op haar voorhoofd (helaas kon ik die foto niet meer terughalen om hier te plaatsen.)
Op de 2e plaats is geeindigd......
Julian, zoon van Ellen met onderstaande foto
En de winnaar van de foto wedstrijd 'Beestjes!" is.........
Maxime, dochter van Yvette met onderstaande foto
Een dikke hoera voor iedereen, en succes met het verzinnen van het volgende thema Yvette!
Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006