Uitslag groei echo beetje dubbel???

Hoi meiden ,,,

Zoals op fb ook even hier
Nou net de echo gehad noja ff tyd je gelden ,,,
Defentief antwoord ,,, hervormd een keizersnede me placenta ligt voor me in /uit gang en er lopen veel bloedvaten daar, me tutebell is iets aan de kleine kant 1564 ,, ik eet goed en Elie x is haar buikie ook vol en een maand gelden was alles nog oké raar hoor, en me mama instinkt tog goed dat het eerder werd ,,, maar ja hoef niet te puffen en af vragen als ik uitscheur ;) ,,,, dus nu Elke week controle en waarschijnlijk ove 5 weekies heb we me tutebell in ons arme,,, tenzij het eerder gebeurt dat me water breek?? Nou hoop niet ,,, laat maar zitten ,,, maar ik dacht wel dat ik al THE WAY zal gaan puffen weeën scheuren ,,,, nou ja dan niet ook goed ,,, mag wel ff me tas in pakken ;) me alles er op en aan ,,, aan de ene kant heel fij. Maar aan de ander kant ,,moet denk ik nog even laten bezinken ,,, maar het enigste waar ik me drukknop maak is dat ze te kleien is ,, en ja ik weet het moet de cufuse in ,,, nouja gelukkig bestaan die dingen ,, meiden ga ff tukkie doen ,,, knuff volgende week weer wat posten zoals hie als op fb ;)

Hai meid,

Snap dat je het even moet laten bezinken maar het komt helemaal goed hoor.....Je weet nu iig wel waar je aan toe bent en dat dit het beste is voor je kleine meisje. Hou je taai en je hebt nog even om je er mentaal op voor te bereiden.

Liefs Lynn.

Heey
Het kan nog goed dat ze de schade straks inhaald hoor sommige baby's krijgen wat later een groeispurt. Mijn ukkie was ook te klein en uiteindelijk met 32 weken was de schade ingehaald en zat het helemaal op de gemiddelde lijn.
Groetjes nov mama

Hoi meis,

je moet je niet te druk maken over dat ze te klein is. Bij onze vorige dochter kregen we dat de gehele zwangerschap te horen. Ze werd ook nog eens 3 weken te vroeg geboren en woog toen 2440 gram. In drie dagen tijd viel ze af naar 2190 gram. We hebben haar door middel van vingerfeeding gevoerd en nu is het een (nog steeds wel klein) meisje dat alles doet wat ze moet doen. Ze eet super goed en ontwikkeld zich prima.

Sterkte!

Groetjes Silvia

Hey!

Ja moeilijk is dat om je geen zorgen te maken, maar misschien helpt mijn verhaal je. Ik heb bij mijn jongste ook verschillende groeiecho's gehad en steeds zeiden ze dat ie aan de kleine kant was. Wel konden ze zien dat de doorstroming in de navelstreng goed was. Ik heb toen veel rust genomen, elke middag even een uur slapen en 's avonds op tijd er in.
Toen Sven werd geboren dachten ze dat ie misschien 2500 gram zou zijn, maar hij was 3010 gram (onze oudste was 3060 bij de geboorte). Zo klein was het dus niet en iedereen had zich weer mooi vergist.

Een ander verhaal: de baby van vrienden van ons zou ook erg klein zijn... hooguit 2500 gram met 37 weken zeiden ze... omdat hij volgens hen niet genoeg meer bij mama kreeg moest ie met spoed gehaald worden op oudejaarsdag (grr). Hij werd geboren met een gewicht van 3500 gram bij 37 weken en had dus een flinke baby geweest bij 40 weken. Ze stonden allemaal weer op hun neus te kijken. Moeder en vader in de stress, spoedkeizersnee op 31 dec maar een baby die volkomen gezond was...

Meid... geloof me... als ze echt zouden twijfelen aan de gezondheid van je baby dan werd je wel opgenomen...of kreeg je volledige bedrust voor geschreven... en dat is nu niet aan de orde dus hoef je je niet ongerust te maken..

Hou de bewegingen van de kleine goed in de gaten. een baby die zich niet goed voelt beweegt niet, zolang hij dus lekker beweegt voelt ie zich prima! En groeit ie ook gerust!

Ontspan... xxx

Thanxs meiden

Morgen weer even kijken en ga tog een Gied gesprek met de gyn aan .want als get een foutje was ben ik daar even niet van gediend .zo als de meesten van jullie weten was get. Van af het beging al een puinhoop ...en dan heb ik me deze week voor niks laten opnaaien ...maar dat zien we morgen
Thanxs knuff

Terug
Bovenaan