Uitslag GTT

TWD

New member
Beginwaarde 5.1
Na drankje en 2 uur wachten 4.4

Hartstikke goed dus...
Nu op naar morgen voor de groeiecho
 
vanaf wanneer mag je de groeiecho doen ?
Ik ben eind van de week 28 wkn en ben ook zo benieuwd . Ivm zeer kleine buikje . Jij ?
 
Ik ben morgen 27+6 dus net geen 28 week...
Ben doorverwezen door de vk ivm hoge BMI voor de zwangerschap...
 
Netjes. Jij hebt dus ook voor niks gezeten ;-).

Groei echo is niet standaard! Ik krijg alleen nog een echo met 36 wk voor de ligging. Voorlopig ligt ze nog overal Hihi.
 
Hier helaas 8,6 dus helaas op dieet een volgende week vrijdag weer prikken.
Valt niet mee op glucose en koolhydraten dieet als je een zoete kauw bent haha.
 
Netjes, scheelt je het prikken en een zorg minder.

@Tamaraluijten;
Ik had ook een verhoogde waarde, 8.0. Ik ben inmiddels 3 weken al bezig. In het begin moest ik iedere dag, nu 3x per week.

Op zich zit het met mijn eetpatroon wel goed, heb tot nu toe alleen de zoete drankjes en sapjes laten liggen en dat scheelt al enorm. Dus heb niet het gevoel dat ik op dieet ben. En als ik toch een sapje neem, dan samen met wat eten. Zomaar sapje drinken doe ik niet meer aangezien het heel snel in je bloed wordt opgenomen. Wanneer je maag aan het werk is (tijdens het eten), wordt het geleidelijk opgenomen.

Ben ook een zoetekauw, maar heb nog niet het gevoel dat ik iets mis.
 
Ik dronk altijd heel veel zoete sapjes eigenlijk hele dag door.
Maar ik ben niet zo'n makkelijke eter dus veel van de lijst die ik mee kreeg lust ik niet. Dus had de eerst paar dagen vreselijke honger. Maar nu ben ik maar gewoon gaan eten alleen geen snoepjes en sapjes meer. Drink nu cristal clear daar zit geen glucose en koolhydraten in. Qua lunch en ontbijt at ik alleen maar stokbrood of witbrood. En kreeg te horen dat dat juist slecht is. Maar ik kan geen volkoren en tarwe eten want dan lig ik krom van de pijn in mn darmen.
Dus dan maar aan de magere yoghurt en beschuit.

Hoop dat me waardes volgende week omlaag zijn dan kan ik misschien weer normaal ontbijten en luchen :p hahah
 
Terug
Bovenaan