uitslag gynaecoloog

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen hebben mijn vriend en ik de uitslag van alle onderzoeken gekregen. Het komt er op neer dat bij mij alles ok is maar dat mijn vriend erg weinig zaadcellen heeft, 2 miljoen en 20 miljoen is normaal. Over twee weken wordt zijn zaad opnieuw getest. Volgens de gyn. hoeven we nog helemaal niet bij de pakken neer te zitten en is er nog van alles mogelijk. Je hebt er tenslotte maar eentje nodig! Toch is het shit! Het enige voordeel is dat mijn vriend nu gaat stoppen met roken. Zijn er nog meiden met hetzelfde verhaal met goede tips? groetjes Noortje

hoi noortje

Ook wij hebben deze uitslag te horen gekregen met het enige verschil is dat de gyn die wij hebben pas drie maanden er naar weer gaat testen omdat hij zei dat het drie maanden duurt voor dat het veranderd kan zijn wat niet zo hoeft te zijn. Het kan ook blijvend zijn maar ook wij mochten van hem nog geen conclusie trekken. Maar dat doe je voor je zelf toch... jullie ook? wat een rot bericht echt schrikken als je dat hoort he! We snappen precies hoe jullie je nou voelen. Je vroeg om tips en die heb ik... Ik ben gaan graven en heb vragen op dit forum gezet het volgende kwam naar voren. Het slikken van bepaalde vit. kunnen het zaad verbeteren mijn man slikt het volgende foliumzuur, zink, en 1000mg vitamine c dit alles per dag... Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en je vriend er voor open staat om dit alles elke dag weer naar binnen te krijgen. Weet nog niet of het helpt want we zijn de 3 maanden nog niet door... Heel veel succes en hopelijk is het de volgende keer wel in orde zal voor jullie duimen...

Terug
Bovenaan