uitslag in nekje

A

Anoniem

Guest
Hoi, daar was ik weer met een vraagje!
Katie wil nog wel eens wat melk teruggeven na de fles en ookal heeft ze een slabbetje om er wil nog wel eens wat melk in haar nekje terecht komen. Probeer dit natuurlijk te voorkomen maar lukt niet altijd. Nu heeft ze laatste tijd toch wat uitslag in haar nekje, heeft iemand misschien een tip om dit te verhelpen? Ik heb al met Candula (ofzo) creme van VMS gesmeerd maar dit hielp niet.
Groetjes !

Anne spuugt ook veel. Wij hebben een zalfje van de dokter gehad. Het is een desinfecterende creme, alleen het helpt niet! Nou ja, we moeten nog een week smeren, maar we zien geen verschil!
Bij Anne was het ook helemaal open gegaan! Het zag er echt smerig uit, net of er iemand met een mes in haar nekje had zitten snijden. Gelukkig is het nu wel dicht.
Van het CB moesten we eerst sudocreme gebruiken, maar dit schijnt pijnlijk te zijn als er open plekjes tussen zitten.

Groetjes,
Natasja

hoi
ik gebruik eigenlijk overal cudo creme voor ik heb zelf nogal snel een wondje en dat gaat altijd direct zweren en als ik er sudo zalf om smeer is het binnen een paar dagen weg
ik vind het ideaal ik doe als ruben gespuugd heeft even met een wahandje het schoonmaken of een vochtig doekje en dat even droog maken zo hoop ik het te voorkomen

groetjes ineke

Ja, dat is voor het nekje ook de enige tip die ik kan geven, proberen het zo snel mogeijk schoon te maken als ze gespuugd heeft en verder goed insmeren. Ik doe dat niet met sudocreme, maar met lannette-creme, of een lippencreme die ik vaak gebruik, die is heel zacht en kan ik makkelijk in het nekje smeren.
patricia

Terug
Bovenaan