uitslag Meike

hallo mama's,

ik heb het wel op mijn hyves gezet. Maar ik wil hier ook graag laten weten dat er al een puzzelstukje gevonden is.
Meike heeft een overmaat van het hormoon tpo en dat doet de productie van de bloedplaatjes dalen.
Nu verder onderzoeken, beenmerg, lever, nieren en darmen. Komt nogal wat bij kijken en de arts wil een volledige diagnose.
Wij zijn wel blij omdat er nu een route uitgezet kan worden. Tuurlijk wens je je kind niet ziek maar dit is ook niet prettig, van onderzoek naar onderzoek en maar niet weten waar je naar zoekt met elkaar..

We houden de moed erin en gelukkig heeft Meike ook haar goede momenten naast haar hele vermoeide..

Liefs Renske

Uit ervaring weet ik dat je je kind liever niet bloot stelt aan allerlei (pijnlijke) onderzoeken. Maar het is wel "fijn" als je éénmaal weet wat er met je kind aan de hand is. Daar kun je tenminste wat mee.

Heel veel sterkte met de nog komende onderzoeken!
Groetjes, Cathy

PS: ik vind dat jullie een stoere meid hebben die alles maar ondergaat.

hoi hoi

wat een gedoe allemala weer, maar wel heel fijn dat er een puzzeltjes gevonden is en dat er misschien nu wat gerichter gezocht kan gana worden....

die onderzoeken lijken me idd niet erg prettig, maar je doet het voor het welbevinden van je dochter.

dikke kus van ons

Hoi Renske,
Natuurlijk heb je je meisje liever gezond, maar als er dan toch iets met haar aan de hand is, is het ook wel heel fijn te weten wat dat dan is en of ze misschien ook geholpen kan worden. Dit geeft jullie in ieder geval een richting. Hopelijk vallen de andere puzzelstukjes ook snel op zijn plek!
Sterkte met de onderzoeken!
Groetjes

Terug
Bovenaan