Uitslag Nekplooi goed en hartje gehoord:)

Net bij de VK geweest. Uitslag vd nekplooimeting was allemaal goed, gelukkig! Het hartje luid en duidelijk gehoord. Dat was leuk zeg. En blijkt dat ik toch 2 dagen verder ben dan we dachten. Is toch leuk, nu ben ik morgen al 15 weken. Oh en mijn placenta ligt achter dus kan ik de baby eerder voelen zei ze. En nu denk ik dat ik dat al gedaan heb van de week. Gekriebel in mijn buik gevoeld...

Hallo,

Fijn om te horen dat alle uitslagen goed zijn voor je.Dat zal een opluchting zijn.
ik ben nu 15 weken zwanger van twee, maar die van mij zijn nog akelig rustig hoor.
Gefeliciteerd met zulke fijne uitslagen en het gekriebel in je buik.

Groet tamara

Ha Chris, zag je berichtje ook bij mij staan - gefeliciteerd met de goede uitslag! We zullen het dan wel gevoeld hebben toch? Ben wel benieuwd als ik vragen mag; ben je tenger? Heb je ook leuke echo's gehad? Ik had er twee bij de combinatietest; eerste keer bloedafname + termijnecho en week later nekplooimeting via de echo (dat ze dat niet combineerden, ik vond het prima!!)

hé ing,
sorry voor de late reactie. Maar ik ben niet tenger van postuur. En het gekriebel heb ik helemaal niet meer gevoeld :-( en jij? Zou ik het me dan misschien verbeeld hebben? Nou ja, het voelde toen aan als een spinnetje die in m'n buik liep, heel gek. Komt straks wel weer, gewoon geduld hebben. :) gr chris

Ja ik voel het nog wel regelmatig. Soms even niet als ik druk ben ofzo maar meestal 's avonds op de bank als ik languit lig. Spinnetje is op zich wel een goede vergelijking maar heb er toch geen moment enge gedachten bij! Voorheen wel, leek me zo'n 'alien' idee haha. Idd even geduld, komt zeker weer terug! groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan