Uitslag NIPT Vumc

<p>Hi! Zijn er meer dames hier die de nipt hebben gedaan de afgelopen weken waarbij het naar het vumc is gestuurd? Ik heb donderdag 2-1 geprikt en ben heel benieuwd hoelang het bij jullie heeft geduurd!</p><p>Wij hebben met neven gedaan, geen idee of het dan langer duurt dan zonder neven verbindingen.</p><p>liefs </p>

Ik heb op 31-12 geprikt en gisteren de uitslag gekregen! Wel zonder nevenbevindingen, dus ik weet niet of dat veel verschilt qua tijd! :) 

Ah dankje! Wel vreemd dat jij wel mocht prikken, ik stond de 30e in het ziekenhuis en toen zeiden ze dat het niet kon vanwege kerstvakantie/nieuwjaar! Nouja.. afwachten maar!

Ik stond de 30e ook in het ziekenhuis en moest toen ook weer weg. Ze zeiden dat ik dinsdag wel mocht prikken en dat had te maken met de verzending van het bloed naar VUMC. Als het de 30e geprikt zou worden, dan zou het te lang blijven liggen ofzo. En de 31e was geen probleem! 

Ik heb vorige week vrijdag geprikt en kreeg vandaag (7 dagen later) de uitslag voor de NIPT met nevenbevindingen. Een goede uitslag, dus super fijn om dat zo snel te horen. Had me ingesteld op nog een week wachtend, dus fijn om zo het weekend in te gaan ☺️??

Ik heb 28/1 geprikt .. nipt met nevenbevinding en afgelopen donderdag. 7/2 de uitslag gehad.. was allemaal goed  gelukkig.. 

Terug
Bovenaan