uitslag op armpjes en beentjes en in het gezicht!!

Hey dames,

Stan heeft uitslag op armpjes en beentjes en in zijn gezichtje. Ik dacht eerst waterpokken of iets dergelijks, toen eczeem, maar ik denk dat het van de zon/warmte is. Hij is spierwit en heeft rossige haartjes. Sinds vandaag krabt hij zich ook eraan.

Morgen maar ff langs de doc!!!

liefs

Dat kunnen warmte pikkeltjes zijn.
Gewoon wat je zegt ff bij de doc langs gaan,vooral nu pasen voor de deur staat,daar valt dr weer een dagje af waar je bij je eigen dokter langs kunt.
Ben benieuwd.
groetjes

Jep, ik zeg ook warmte uitslag, ik heb van precies hetzelfde last: Warren gelukkig (nog) niet.
Je kan er weinig aan doen, wel veeel blijven drinken, absoluut uit de zon blijven en in de zon hele dunne, liefst licht katoen/linnen kleding met lange pijpen en mouwen, zonnehoed en zonnebril en wat bij mij hielp als kind tegen de jeuk: talkpoeder met menthol. Ik weet alleen niet of babies dat al mogen. Ook lekker vaak lauw douchen en goed afdrogen zodat (opgedroogd) zweet de huid niet nog meer irriteerd.

Ik zou idd wel even naar de ha gaan, misschien heeft die nog goede tips.

Sterkte!
Evje

Jip, ik merk ook dat ze nu wat geirriteerd huidje krijgt om het zo maar even te zeggen, vooral achter de benen in de holte.
Ik smeer savonds voor het slapen gaan in met vaseline en dat helpt super...

k ben benieuwd wat de huisarts zegt...

Terug
Bovenaan