uitslag op kinnetje en onder de neus

Hallo meiden,

Mijn zoontje heeft sinds een week of wat uitslag rondom zijn mond, volgens mij komt het door zijn speen - die hij overigens alleen in bed heeft en ook vaak uitspuugt tijdens zijn slaap.

Het zijn een soort rode pukkeltjes, ze gaan weer en komen weer en schilferen niet of zo. Dus krentenbaard of eczeem is het volgens mij niet.

Weet iemand wat het zijn kan of heeft iemand een goed cremepje of zalfje tegen uitslag??

Grtjes
Martine

Hoi,

Het zou inderdaad goed kunnen dat het van de speen is, die uitslag.
Wat crempjes betreft..... ik gebruik heel vaak sudocreme en purol. Dat laatste is wat vetter. Het kan misschien ook zijn van de kou he, van die winterse buien die over het land razen. Is zijn huidje ook niet wat droger daardoor??

En anders hebben ze van VSM misschien wel iets bij de Kruidvat ofzo.

Suc6 ermee.

Groetjes,
Mirelle

hoi martine,

ik dacht inderdaad ook gelijk aan de fopspeen, toen je dit schreef. mijn dochtertje had het ook vorige week, ik denk dat het inderdaad ook komt door het koude weer, mijn dochtertje heeft bij kou, al snel een schraal huidje, met name in het gezicht. ik doe er ook wel eens vaseline op, dat is lekker vet.

succes ermee.
Groetjes Ikke

hey!!
lynn heeft er ook last van en heeft ook een speen. Dus ik denk ook idd dat dat de grooste boosdoener is. Ik gebruik van vsm calandulan zalf/creme,3 x per dag smeren en het is zo weg.
groetjes!

Terug
Bovenaan