Uitslag opzwemtest

A

Anoniem

Guest
De uitslag van de opzwemtest is binnen. Zaad is goed genoeg voor IUI met 10 mln goede zaadcellen. Weet iemand of dit veel of weinig is?

Mijn man kreeg wel de tip om 'het' maar vaak te doen. Hij heeft niet doorgevraagd wat ze onder vaak verstaan. Iemand eerder deze tip gekregen, wij houden nu om de dag aan, en als we echt geen zin hebben nog wel eens met 2 dagen ertussen (bijv ma avond en do ochtend).

Nu op naar de intake voor IUI op 8 nov. Ben erg benieuwd wat voor medicijnen ik krijg en vooral of ik moet prikken.

Wenser

Hoi Wenser,

Wat fijn dat jullie de uitslag hebben! Kan je helaas niet helpen met je vragen maar het klinkt als veel ;-)

Spannend allemaal zeg! Fijn dat jullie iets hebben om naartoe te leven.

Succes 8 november!

Bij ons was het raak met 7,5 mln zaadcellen, dus je hebt een goede kans bij IUI!
Onze arts heeft geadviseerd om 3 à 4 keer per week seks te hebben. Dus om de dag, om de twee dagen. Dan blijft het zaad lekker vers, zonder dat het te vroeg 'gebruikt' wordt.

Heel veel succes met de intake. Mag je de cyclus daarna meteen starten?

Liefs Daisy

Heey meid.

Goed nieuws dus!
Weer een stapje dichterbij.

Succes!
Liefss

Hai wenser,

Zoals je je misschien nog kunt herinneren heb ik ook IUI gehad en mijn man had op dat moment maar 3,5 mln actieve zaadcellen. Dat was ook net op het randje, of de IUI wel of niet kon doorgaan. Toch gedaan en je weet, in 1x raak en nog wel van een tweeling dus ik denk dat je met 10 mln een hele goed kans hebt hoor. Wens je héél veel succes en hopelijk mag je je snel toevoegen aan een mamaclub!!

Liefs Lynn.

Wat spannend voor je.. Ik hoop dat je dit jaar nog beginnen mag/ kan.

Ik kan je ook helaas niet helpen met je vragen maar er komt wel een super spannende tijd voor jullie aan!!

Succes meis!

Terug
Bovenaan