uitslag pendel van marie!!

A

Anoniem

Guest
Ha meiden!!
Ik heb en mijn pendeluitslag binnen en de rode duivels kwamen in ene met zeer grote getalen op bezoek!!!
Ik wist niet wat me overkwam maar goed we gaan door naar de volgende ronde na een cyclus van 35 dagen!!
Mijn pendel zei in augustus van 2 jongens inverwacjting te zijn !!
Het kan wel want mijn moeder is ook van een tweeling en mijn man heeft ook tweelingen in de familie.
Wie weet !!!!
Duss flink aan de klus deze maand om voor die twee kanjers te zorgen!!!
Groetjes bianca

Hai!

Super, dat is al volgende maand. Bij mij voorspelde ze december, hoop toch eerder.

Ik ben nog steeds niet ongesteld..... baal er wel van.
Negatieve getest, laat ze dan ook maar komen!

Echt gaaf trouwens een tweeling!

Liefs Annemiek

Hoi mijn pendeluitslag op www.zwangerschapspagina.nl  was dat ik in okt06 zwanger zou raken van een jongen en daarna nog een jongen en een meisje krijg.
Bij Marie zou ik in jan07 zwanger raken van een jongen en ik zou daarna nog een meisje krijgen!
Ben benieuwd wie er gelijk heeft.
Ik hoop eigenlijk dat het al eerder raak is!!
Liefs Bo

Bij manuela mag je willekeurig een kleine bijdrage storten al is het maar een euro of zo
zij voorspelde in oktober een zwangersschap van een tweeling een jongen en een meisje!!
Hou jullie op de hoogte!!

hoi Bietje.

heb donderdag ook door bietje laten pendelen. ook al geloofde ik er niet zo in. ze pendelde voor ons augustus een jongen. en vandaag een test gedaan en jahoor zwanger!!! ik hoop dat het voor jou ook uit mag komen alleen dan wel zo snel mogelijk dikke kus tessa79

Terug
Bovenaan