uitslag progesteron

Hoi

Vrijdag ben ik door de gyn gebeld met de uitslag van de progesteronwaarde. Goed nieuws; Ik heb dus een eisprong gehad !!! Deze dosering Clomid heeft dus zijn werk gedaan. Nu afwachten. Ik zou volgens zijn berekeningen dit weekend mijn menstruatie moetenn hebben. V.a. maandag a.s mag ik testen !!!!!!
Ik hoop het zo !!!! Voel nog geen gekke dingen dus wie weet ???????

keep in touch

Tamdun

oke succes! hopelijk een verassing volgende week.
Ik had precies hetzelfde ook dat was goed en ik zit ook aan de clomid 50 mg. Alleen ben ik net ongesteld geweest helaas, Volgende ronde beter.

Hoi Tandum,

Spannend hoor, hoop voor je dat het raak is. Ik moet ook nog 3 dagen afwachten. Was de laatste keer dat wij het met clomid 50mg proberen. Hou me even op de hoogte!

Groetjes Supertje

hoi allen

dank jullie voor jullie berichtjes, maar helaas de test was vandaag (nog) negatief. Zit inmiddels op cyclusdag 32.....
Woensdag weer opnieuw testen. Voel eerlijk gezegd nog niet veel bijzonders, wel merk ik dat ik snel geirriteerder ben als anders en ben wel moe, maar heb ook een lichte verkoudheid onder de leden. Ik heb vandaag nog wel ff met de gyn gebeld. Nog even afwachten en als het woensdag nog steeds negatief is en ik ben nog steeds niet aan het menstrueren, kan ik komen voor bloedonderzoek of evt echo

Hou jullie op de hoogte

Tamdun

Terug
Bovenaan