uitslag samenlevingstest....

hoi dames,

ik hier, de uitslag van de samenlevingstest was niet waar ik op gehoopt had.....
het slijm van mij was goed, maar hij kon maar 1 zaadcel vinden, en die was dood....
hij zei al, maak je niet druk nog nix aan de hand.....tja makkelijk gezegd!!!
moet nu vrijdag weer terug komen voor weer een samenlevingstest (stelt niets voor trouwens.....khad er god weet wat van verwacht!!)
we zien het wel, en ik hou jullie op de hoogte!!

xx kimpansee

ANNE33 bedoelde je dat je nu weet waar ik woon (met je opmerking over hoog blond zijn?) en DB??? welke plaats moest dat voorstellen?

xx

Kan je zo'n samenlevingstest ook al laten doen als je pas bezig bent met zwanger worden? het klinkt in elk geval ideaal....ik hoop voor je dat de volgende test beter is ;)

kus Bar

he barbarella,

nee dat denk ik niet, ik geloof als ik goed heb opgelet dat jij pas naar ronde 2 gaat nu??
dit soort testen krijg je pas als je in de malle molen gaat....ik heb zaterdag mijn ei (ronde 13) vandaar dat mijn gyn het nu eens zo wilde proberen. anders gaan we na de vakantie beginnen met iui.

xx kimpansee

hoi Kimpansee,

Ik snap dat je je toch zorgen maakt om deze uitslag gelukkig zegt je arts dat er nog nix aan de hand is dus dat stelt toch iets gerust?!

ik wil je heel veel succes toewensen en hopelijk is het as vrijdag een stuk beter die samenlevingstest.
Wat vertelde hij daar dan over kan het elke keer verschillen die aantallen van zaadcellen die wel of niet goed zijn?

Wat doen ze dan precies, bij jou en bij je man/vriend moest hij zijn sperma meenemen in een potje?

Hopelijk wordt je ongerustheid wat minder en is het ook niet nodig en is vrijdag alles weer oke!!
tot mails,

groetjes: Chili

Hoi meis,
Dus dat is ook niet het wonder middel waar je op gehoopt had?? Klote he..
Ik weet niet wat ik moet zeggen..Alleen dat het volgens mij echt oneerlijk verdeeld is.
Hopen dat het morgen beter gaat.. en anders na de vakantie met volle moed en dan gaat het gelijk de eerste keer goed..

Ik ben hoog blond.. Ik zat eerst in de hoek van Denbosch te kijken en te zoeken maar nu weet ik dat ik andere kant op had moeten zoeken (had er de wereld atlas bij gehaald)

Trek je dit trouwens allemaal wel?
Als ik iets voor je kan doen..??

Dikke knuffel
anne xx

Hoi Kimpansee,

Hè,wat irritant zeg! Neem je al die moeite voor zo'n onderzoek, weet je nog niets! Ik hoop echt voor je dat het er vrijdag beter uitziet.

Ik neem aan dat het sperma van je man ook is onderzocht los van de samenlevingstest? En was dat wel goed?

Sterkte meissie! Ik hoop dat de IUI niet nodig is.

Liefs, Inge

hoi Kimpansee,

ja dat klopt, ik ga nu pas naar rone twee maar ik was gewoon benieuwd of dat mogelijk was. Het klinkt egoïstisch misschien voor iemand die net bezig is maar het zou voor iedereen die bezig is zwanger te worden een uitkomst zijn en een hoop frustraties schelen denk ik, daarom wilde ik het ook weten ;)

succes ermee! ik ga voor jullie hopen

xxx back

Terug
Bovenaan