uitslag samenlevingstest

he dames,

allemaal bedankt voor jullie goede uitleg over hoe zo'n test ging!!

het klopte allemaal!
de uitslag was dat ik goed slijm had, maar er was maar 1 zaadcel te zien en die was dood (klinkt zo dom haha)

nu moet ik vrijdag terug voor weer zo'n test. ik heb zaterdag mijn ei!
aangezien jullie zeggen dat het een momentopname is heb ik toch hoop dat er vrijdag wel levende cellen aanwezig zijn! ik hoop het!

en anders na de vakantie beginnen met iui!

nogmaals bedankt en iedereen weer veel succes!
xx kimpansee

Heee Kim P.

Wat een goed nieuws zeg, je slijm is OK! Die heb je al binnen.

Hopelijk zie je vrijdag naast levende zaadcellen ook je ei op de echo!
Dan moet het toch gewoon 'een schot in de roos' zijn?? Perfect timing, t is weekend....lekker temperatuurtje...lekker wijntje kan niet missen gewoon!

Laat je effe horen?
Liefs, Suus

Hoi Kimpansee,

Dat klinkt echt goed zeg!!!!! Ik ben echt blij voor je dat je nu stappen hebt ondernomen...

Nou hopen dat je vrijdag je ei ook ziet!!

Ik heb vrijdag ook mijn echo, de 1e!!! Ik ben zooooo bang dat er wat mis is, er zijn al zoveel meiden van het maart-forum waarbij het mis is gegaan...

Nou ik ben wel benieuwd voor je morgen en zal voor je duimen!!

xxx
MoMo

houdt moed hoor, ik was ook behoorlijk uit het veld geslagen door 3 negatieve samenlevingtesten, en bij de 4e was het echt hardstikke raak, toen hebben we trouwens de avond ervoor snel tussen neus en lippen door sex gehad, omdat we visite kregen, duss ehhh!!!

Ik heb er 10 jaar over gedaan om een baby in mijn armen te mogen houden, nu is ze bijna 8 mnd en ik geniet me elke dag te pletter, juist toen ik dacht dat het nooit meer zou lukken, was ik toch ineens zomaar heel onverwacht zwanger, ik hoop dat jullie allemaal dat ook nog eens mag overkomen........

liefs en groetje sandra

lieve dames!!

wat een fijne berichtjes om te lezen!!

enneh ik heb mijn ei woensdag gezien was toen 14 mm dus zaterdag moet ie komen (hahaha)!

ik hou jullie morgen op de hoogte!

ik ga nu naar mijn bedje (terug ;-))
lag er al in, maar dan met andere doeleinde....

xx kimpansee

enneh momo, lief dat je ff kwam kijken hiero!
het gaat helemaal goedkomen met jou en de kleine!!
geniet van je 1e echo!!!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan