Uitslag san

Hoi lieve meiden en vooral Ellen, Eline, Petra, jenke en Rina

Ik heb de uitslag gekregen en de bloedtest was ook positief. Vannochtend zijn de bloedingen wel erger geworden en nu is het echt best veel. Ik voel me verder redelijk goed. Ik heb net even geslapen vandaar de late uitslag. Echt super super lief dat jullie zo meeleven! Ik heb de gynecoloog nog gesproken en nu heb ik vanmiddag weer bloed laten prikken, als de waarde van het zwangerschapshormoon omhoog gaat dan ben ik nog zwanger en anders niet meer. Ze zegt dat er geen signalen zijn voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus dat stelt me wel een beetje gerust, ondanks dat ik echt zowat leeg loop... Ik denk dus eigenlijk zelf dat ik nu echt een miskraam heb. Zo raar allemaal. Dus maar weer afwachten.... Ik laat jullie de uitslag van het bloed maandag weten. Ga dit weekend naar Zandvoort, zonder computer. Ik zal jullie steun wel missen!
Jenke ik hoop dat je dit weekend kotsmisselijk wordt en enorme borsten krijgt! Ik zal voor je duimen!
Petra H ga snel die test doen, anders word je gek!
Eline bedankt voor je berichtje. Ik ben blij dat je vertelde wat je overkomen is, ik hoop dat je na alles wat er gebeurd is, nog de moed hebt om het opnieuw te proberen.
En Ellen echt lief dat je zo meeleeft.

Ik ga lekker slapen en hopen dat het snel morgenmiddag is.
liefs san
 
Sjonge jonge, wat een verhaal zeg! En nog steeds geen zekerheid dus het blijft spannend. Nou meid, probeer van je weekend en van elkaar te genieten. Nu er eenmaal onderzoek is gedaan zullen ze vast maandag meer weten.

Sterkte, liefs, el.
 
Hai San,

Wat een onzekerheid zeg.
Ik denk aan je en hoop dat je nog een beetje een leuk weekend hebt.
Mijn tante heeft bij alle drie haar zwangerschappen tot acht maanden bloedingen gehad en nu drie gezonde kinderen.
Ik duim voor je meid.

Groetjes Ellen
 
Heee San, lekker genieten van je weekend!!!Ga ik ook doen! Het zonnetje gaat lekker schijnen dus geniet ervan!!! En sterkte met alle ellende!!
Liefs Jenke
 
hoi san, ik ga zeker testen al weet ik bijna dat hij weer - is maar goed 200% is beter.ik zal aan je denken en hoop dat je hcg stijgt en blijft! sterkte!
gr. petra
 
Dus er is hoop !!Ik hoorde eerst ook dat ik zwanger was en twee dagen erna weer niet en vier dagen later wel weer !! Zelfs in het ziekenhuis waren ze verbaaasd..dus alles kan nog....
 
Terug
Bovenaan