uitslag schimmelinfectie

hallo dames,

Iedereen die op mijn bericht had gereageerd over die schimmelinfectie, nou het volgende...
ik bellen maandag middag naar de huisarts... is de uitslag er weer es niet... dit kon nooit zo snel volgens de dokter... moet dus later deze week terug bellen.
dus nog geen uitslag.
maar de huisarts vond het wel erg vreemd dat ik geen jeuk of pijn bij het plassen had..
het is alleen de geur die niet "normaal" is...

toch nog even een paar dagen wachten helaas..

liefs
 
wat hebben ze gedaan dan?
ik heb er in mijn vorige zwangerschap helaas ook veel last van gehad maar mijn ha heeft nooit een onderzoek gedaan. (sorry, maar ik heb je vorige berichtje niet gelezen, misschien heb ik iets gemist?)
ik kreeg altijd 1 tablet die ik vaginaal moest inbrengen en zalf tegen de jeuk. het werkte altijd bijna meteen!
 
Hoi,

Wat vervelend voor je dat je geen duidelijkheid hebt.. Zelf heb ik ook een schimmelinfectie (of gehad), maar ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en zat er zelf mee dat ik het idee had dat de infectie nog niet weg was.. Terwijl ik dus 2x een kuur van 3 capsules had gekregen van de huisarts, die ik vaginaal moest inbrengen..
Van de verloskundige moet ik dus opnieuw naar de huisarts om me te laten testen, mede omdat ik erg last heb van harde buiken, en ook het idee dat het ruikt en dit kan ook komen doordat de infectie nog niet goed weg is.. En op dit moment heb ik dus ook geen jeuk of branderig gevoel bij het plassen..
Ik hoop voor je dat je snel de uitslag krijgt, ik wou je even laten weten dat jeuk enzo dus niet altijd aanwezig is dat dat dus niet zo raar is als je die klachten niet hebt..
Succes ermee..
 
Terug
Bovenaan