uitslag spermaonderzoek

A

Anoniem

Guest
We zijn vanmorgen naar de huisarts geweest voor de uitslag. Deze was niet goed. Het aantal zaadcellen en de beweeglijkheid was niet goed. We worden nu doorgestuurd naar een nuroloog oid. Ik zit hier helemaal verslagen achter mijn pc op mijn werk. Ik hoop dat iemand mij zo meteen wakker maakt en vertelt dat ik gedroomd heb....

Meisie toch, wat ontzettend balen.
Ik kan je verder ook aanmoedigen omdat ik hier ook geen ervaring mee heb. Het enige wat ik je kan zeggen is; probeer het koppie omhoog te houden. Komt hopelijk allemaal goed. Op positieve ervaringen uit m'n omgeving zit je nu waarschijnlijk ook niet te wachten.. kom eerst maar eens een beetje bij...

Liefs en een zonnestraaltje,
Sandy

Wat rot voor jullie. Ik ben nu in ronde 8 beland en wil er eigenlijk niet aan denken dat er iets mis kan zijn.
Ik leef erg mee met jou en je man, want die zal het nu ook niet echt makkelijk hebben.

Ik wens jullie veel sterkte en ik duim voor jullie dat het allemaal goed zal komen.

liefs Ivy

Hoi meid wat rot voor jullie.Hoe moeilijk dit nu is probeer sterk te blijven.Bij de nuroloog gaan ze verder met onderzoeken en dit is wel positief, want er wordt aan gewerkt.

Veel sterkte meid en hou je goed.
Liefs Angela

Wat vreselijk zeg,
Ik wens jullie heel veel sterkte!
XXX Phoebe

Hoi Marielle,

Wat een teleurstelling voor jullie, ik leef met je mee. Misschien om het positief te bekijken weet je nu wel waarom het maar niet lukte en krijg je nu medische hulp? Liefst wil je natuurlijk dat het allemaal "vanzelf" gaat maar tegenwoordig is de kans dat je goed geholpen wordt bij zo'n doorverwijzing ontzettend groot. Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat het bij jou straks ook helemaal gaat lukken.

Groetjes en ik denk aan je,
Jennifer

Jeetje, wat klote zeg, hoop dat de volgende onderzoeken positiever uitvallen
suc6
gr jackje

Terug
Bovenaan