Uitslag test

Omdat ik nu echt niet meer kon wachten na een week overtijd heb ik een test gedaan.

Ik heb een test van Clearblue gedaan en er verscheen gelijk een plus (sterke verticale lijn, zwakke horizontale lijn, maar hij was er zeker wel) in het eerste scherm. Aangezien er in de bijsluiter staat dat je na 10 min de definitieve uitslag ziet keek ik later nog een keer. Nu zie ik een dikke vette verticale streep en nog maar net een horizontale. Hij is echt haast niet meer te zien.

Ik durf haast nog niet blij te zijn. Iemand dit ook gehad??
 
nee je moet hem binnen 10 min aflezen en na 10 min kan de uitslag veranderen en is onbetrouwbaar na 1 min kun je hem aflezen dus ik denk gewoon dat jij zwanger bent en heb je er geen 2 dan dan doe je er gewoon nog een ik duim voor je.
laat je het even weten, probeer je allang kinderen te krijgen??
liefs sandra
 
Ik voel me haast schuldig dit te zeggen gezien er meiden zijn die al heel lang bezig zijn, maar eigenlijk wilde we in juli pas gaan beginnen....

Heb 3 maanden mij temp bij gehouden en wist dus wanneer ik vruchtbaar was. Was elke keer op dat 20, dus rond die dagen gebruikte we een rubbertje. Afgelopen maand ging ik daar dus ook van uit en toen hebben we het op dag 13 zoder gedaan. Op dag 14 voelde ik ineens mijn eisprong! Toen dacht ik al, dit kan wel eens heel goed raak zijn.

Ik denk dat ik de test maar gewoon moet geloven, maar toch geloof ik het nog niet helemaal!!

Hihi, ik zwanger??
 
heee *, fantastisch!!! Je hebt iedere keer zo lief op alle berichtjes gereageerd dus ik vind het echt leuk om te lezen dat je zeeeeer waarschijnlijk (ik denk van wel!!!) zwanger bent. Geniet ervan!!!
 
ik denk ook dat je zwanger bent gefeliciteerd.
ik zou voor de zekerheid wel nog een test doen en anders bij de huisarts dat is gratis en dan weet je het helemaal zeker.
ik zla voor je duimen.
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan