uitslag testen

hoi meiden,

ik dacht ik zet even een klein berichtje neer over de uitslag van vandaag.
het gezwel in haar borst is echt kwaadaardig en moet en uit, maar tot zover ze nu konden zien zijn er nog geen uitzaaiingen.
over 2 a 3 weken krijgt ze een operatie en wordt het gezwel weggehaald en de eerste tak van haar lympe.
die worden dan verder onderzocht om te zien wat voor soort gezwel het precies is en of er echt geen uitzaaiingen zijn in haar lympen. daarna moet ze 5 weken dagelijks worden bestraald.

het ligt nu dus aan de verdere uitslag na de operatie of de rest van de lympen ook weg moeten en of er nog een chemo volgt dat kunnen ze nu nog niet zeggen. maar de arts zag het wel positief in.
ze krijgt gelukkig ook een borstbesparende operatie.

bedankt voor jullie meedeleven

groetjes linda

ps en zaterdag gelukkig gewoon genieten van de verjaardag van onze kleine meid (morgen echt jarig)

Hoi meis, ik schrik er enorm van...
Wat een nieuws....
Je moeder is je basis, niet waar??
Ik duim dat er geen uitzaaiingen zijn, wel mooi nieuws dat ze haar borsten nog kan behouden...
Laten we het allerbeste hopen en dat je mama nog super lang hier mag blijven...

Groetjes Roos.

Hoi Linda,

wel pittig nieuws, maar gelukkig geen uitzaaiingen.
Ook prettig om te horen dat de arts het positief in ziet lijkt me.

Alvast gefeliciteerd met Elounda!!!
en veel plezier zaterdag.

Groetjes, Bianca

Zo te lezen was je moeder er vroeg bij, dat is mooi. Ik hoop natuurlijk ook dat er idd. geen uitzaaiingen gevonden worden en dat het hier bij blijft. Gelukkig is de dokter positief.
En natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!!!! Zaterdag lekker feesten, juist nu (en eigenlijk altijd) de mooie dingen vieren!

Hey Linda,

Wat een rotnieuws! Aan de andere kant toch fijn dat de dokter het positief ziet. Hopelijk doorstaat ze de bestraling goed en is het niet verder uitgezaait.
Heel veel sterkte! Hou ons op de hoogte!

Gefeliciteerd met Elouna!! Wat een contrast dan he.
Hopelijk hebben jullie ondanks dit nieuws toch een leuke dag vandaag en zaterdag.

Liefs Trudi

Hoi Linda,

Ondanks al het nare nieuws toch positief dat er waarschijnlijk geen uitzaaingen zijn!
Sterkte toegewenst.

Alvast gefeliciteerd met je dochtertje,
Geniet van de verjaardag

Liefs Marina

Hoi Linda,

Ik had zelf een topic willen openen om naar je te vragen, want de afgelopen dagen heb ik geregeld aan je gedacht. Jammer dat het toch kwaadaardig is, maar gelukkig is de arts wel positief. En heel belangrijk is dat er geen uitzaaiingen zijn.
Dat met die lymphen is altijd lastig en tricky. Gelukkig is de medische wetenschap steeds verder.
Heel veel sterkte!
En wat Reisa ook zegt: probeer juist nu ook te genieten van alle mooie dingen. Zoals de tweede verjaardag van je dochter!
Ik denk aan jullie!

Liefs,
Dory

hoi linda,
veel sterkte ook voor je moeder met de operatie, het is altijd weer spannend. hopelijk heb je vandaag een leuke verjaardag
Elounda, Gefeliciteerd! en zaterdag ook nog.

Groetjes, Christien

Terug
Bovenaan