uitslag tripletest!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Gisteren heb ik de uitslag van de triple test gekregen. Ik ben 35 en mijn score is 1:820. De dokter zei dat normaal bij mijn leeftijd een uitslag van 1:297 is. Ik heb dus een goede score, denk ik!!?? Hebben jullie dit ook laten doen en wat hadden jullie?? Ik zit te twijfelen of ik een vruchtwater punctie moet doen. Ik zou het fijn vinden om wat meer uitslagen te zien!

groetjes Fenna. 18 weken 3 dagen.

Hoi Fenna, wij hebben de test ook laten doen. Ik ben 29 jaar en bij ons kwam er 1:217 uit. Voor mijn leeftijd staat 1:720.
Wij hebben besloten om niet door te testen. De kans dat het kind down syndroom heeft is heel erg klein en het blijft maar een kansbepaling.
Ik heb van deze keuze ook absoluut geen spijt!!!

Liefs Suus

hoi

ik heb bij mijn eerste zwangerschap een vruchtwater punctie moeten doen bij 20 wk omdat het kindje niet gezond zou zijn,maar geloof het is geen pretje als ze met een hele dikke naald door je buikwand heen steken.en heb echt besloten het niet meer te doen.maar dat is ieder voor zich natuurlijk wilde alleen even mijn ervaring delen.gr wendy 13wk zw nr2

hai

ik heb bij mijn eerste zwangerschap niks getest en bij de laatste 2 wel 1 keer vruchtwaterpuntie gedaan(tweeling) stelt niks voor en de derde(eenling) vlokkentest erg pijnlijk!
en daar kunnen ze heel veel uithalen.

bij de tweelin punctie kwam er down syndroom uit daar kon ik nog wel mee leven maar bij de echo vonden ze nog een zware hartafwijking en een nierafwijking !de andere was helmaal gezond.

succes met je keuze

gr francis

Hoi,
Bij mijn laatste zwangerschap was ik 39 en toen heb ik de tripple test laten doen de score was heel goed 1:6000.

groet yvonne

hoi Fenna

Ik ben 38 jaar en had een uitslag van 1: 2600 Dat was prima , maar ik heb toch een vruchtwaterpunctie   laten doen . Wij wilden het gewoon zeker weten en de tripletest blijft toch een kansberekening. De vruchtwaterpunctie zou ik zo weer doen heb er bijna niets van vernomen.de uitslag komt pas na 3 weken dus dat is wel lang

groetjes Indy

Hoi,

Ik ben 37 jaar en had een uitslag van 1:750.
Dit is een goeie uitslag volgens mijn vk.
Ik kreeg erna wel even de kriebels of ik toch niet de vruchtwaterpunctie had moeten doen,maar volgens mijn vk was het geen reden tot ongerustheid.
Ik moet toegeven..ik blijf het spannend vinden,als ik nog eens moest liet ik waarschijnlijk wel een punctie doen...twijfel..twijfel...
Hopelijk is ons kindje gezond.
En die van jullie allemaal natuurlijk ook!!!!!

Liefs,Swinnie

Ik twijfel zo erg om de nekplooimeting/ combitest tóch te doen?! In eerste instantie zeiden wij NEE, maar nu twijfelen we.......

Ik kom er niet uit

Terug
Bovenaan