uitslag van de echo..... (zelfde antwoord als in mijn andere topic)

A

Anoniem

Guest

Hallo meiden,

we weten idd meer, ik heb toch een miskraam gehad, wel een hele erge vroege, de gyn zei dat het al mis was gegaan voor ik de test deed (vandaar de lichte testen en het lage hcg hormoon) en dat ik daarom ook geen pijn etc heb gehad.

Maar aan de andere kant; IK BEN WEL HELEMAAL SCHOON!!!!!! en daar ben ik zo blij mee, eindelijk dat mijn lichaam zelf eens iets oplost en niet doormiddel van allerlei ingrepen.
Het baarmoederslijmvlies was al helemaal weer opgebouwd  en ja hoor.... de eitjes waren weer in aanmaak, weer op de linker eierstok en ze gaan volgende week JUMPEN ...

Ik weet nu dus ook wanneer ik ongeveer ongi moet worden, dat zal ongeveer met 3 weken zijn.... en dan komt het perfect uit met wat ik zelf dacht, als het wegblijft test ik niet eerder dan 1 juni!!!!

dan ben ik die enge periode die we nu hebben gehad in iedergeval voorbij.

Wel harstikke bedankt voor alle lieve reacties, ik ben nu een stuk rustiger, heb bijna de hele middag geslapen, hakt er wel in een paar nachten slecht slapen en die spanning de hele tijd.

Liefs en een dikke KUS randy

He Randy,

Vervelend meid, dat het toch een miskraam was. Gun jezelf tijd om het te verwerken. Het is fijn te horen dat je helemaal "schoon" bent. In ieder geval geen gedoe aan je lijf wat het nog een tandje erger maakt.

Ik hoop voor je dat je snel echt zwanger mag zijn. Veel suc6!!!

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan