Uitslag van de test

A

Anoniem

Guest
Hoe kan dit nou? De test geeft niet zwanger aan.
Ik snap er echt helemaal niks van. Zit nu al op dag 49!!!!!!!!

Snik snik snik snik

dat is wel heel   raar 48 dagen is wel heel erg lang.sterkte en wie weet de volgende keer beter.

Oh, wat erg!  

Echt raar zeg, je bent al zover overtijd.....Al die spanning en nu heb je nog geen zekerheid. Ik snap er ook niks van.

Wat een teleurstelling voor je zeg. En je voelde toch van alles?

Kuzz, Tess.

He Benthe, Dat is ook raar en  je hebt ook geen gevoel dat je ongi gaat worden? De testen kunnen het ook verkeerd hebben he misschien moet je even langs de huisarts voor een bloedtest. Want je hoort ook wel is dat  je toch zwanger  bent en de test al die tijd maar negatief is..  Ik wil je ook geen verkeerde hoop geven .....          
Ik leef met je mee ben net al een paar keer wezen kijken op de comp of je het al wist...

Liefs Elvira

Hoi Benthe!! Balen joh. Houd moed....jou tijd komt ook een keer!!
Patricia

Hoi Benthe,

Ik ken hetzelfde verhaal. Nadat mijn man een half jaar geleden groen licht heeft gegeven voor een 2e kindje, ben ik ook bijna een maand overtijd geweest.
Ik had voor mijn gevoel alle symtonen van een zwangerschap (gevoelige borsten, misselijk, etc.) maar heb in totaal 4 testen gedaan (allemaal negatief) en ben dus uiteindelijk ook weer ongesteld geworden. Het blijkt te kunnen komen door spanning en stress, maar hoe "zet je die uit" als je zo graag een baby wil. Elke maand na de vermeende eisprong begint het lange wachten weer!

Voor iedereen die net als wij zit te wachten: veel succes en sterkte!

hoi benthe,

ik had dat dus vorige week!was al 3 weken overtijd in totaal 4 testen gedaan snapte er niets van!huisarts gebeld na het weekend moest ik langs komen en zouden ze daar test doe en prompt word ik donderdag avond ong.!ik kon wel janken onbewust ben je toch al bezig van als het nou zo zou zijn. maar was wel erg blij dat ik uit die onzekerheid was!!

heb ook geen idee hoe ik nu verder moet tellen eerst was mijn cyclus 30 dagen en nu ruim 50 dagen dus heb maar gewoon weer 30 dagen aan gehouden!!ik zie het wel!!

succes weet hoe je je voelt

liefs petra

Terug
Bovenaan