uitslag van hormonen onderzoek

A

Anoniem

Guest
Vanochtend kon ik eindelijk bellen (wat duurt een week toch lang als je er op wacht) voor de uitslag van mijn bloedonderzoek. En wat blijkt alle waardes zijn helemaal keurig, dus geen verhoogd prolactine.

Heel fijn natuurlijk ben ik ook echt blij mee, maar ja dan blijft de vraag, waarom wordt ik dan in godsnaam niet ongesteld. Want op dat gebied is er dus nog steeds geen verandering.

Nou ja met de dokter afgesproken dat ik nu maar eerst eens ff een paar maanden ga temperaturen en dan als het in september nog zo is dan weer terug komen, maar voorlopig nog geen medicijnen.

Zit er wel over te denken om misschien teunisbloem (zoiets was het toch?) te gaan halen bij de drogist maar ja nu las ik ergens weer dat dat wel schadelijk kan zijn als je het slikt terwijl je zwanger bent. Weet iemand daar meer over?

Nou morgen ga ik dan misschien nog 1 keer een test doen om te zien of er nog iets veranderd is en anders ga ik het maar slikken denk ik. Stom had ik natuurlijk aan de dokter moeten vragen of ze dat niet standaard bij de bloedtest ook naar zwangerschap gekeken hebben dan wist ik het echt zeker.

Nouja meiden op zich goed nieuws maar de onduidelijkheid is gebleven.

Groetjes Ammie :)

Ik ken jouw situatie niet zo goed en weet niet of het eenmalig is dat je ongi uitblijft of dat je nooit meer ongi bent geworden na het stoppen met de pil, maar bij mijn nichtje bleef de ongi ook altijd uit. Verder was alles goed, maar ze werd na het stoppen met de pil nooit meer ongi. Inmiddeld is ze zwanger met IVF. De eerste keer gelijk raak! Er is dus nog hoop voor dames die niet ongi worden!

Sterkte!

Die onzekerheid knaagt nog steeds, wat jammer zeg!! Ik wens je dan ook veel sterkte en hoop dat je snel ongi word of zekerheid krijgt op een ander gebied!!

Ik neem de teunisbloemoliecapsules. Idd, ik heb ook al gelezen dat het niet aanbevolen is om te nemen als je zwanger bent maar mijn ha zegt dat het geen kwaad kan, wie heeft gelijk ... Wat je anders wel kan doen is de capsules nemen en na je eisprong, als je deze voelt tenminste of een andere manier gebruikt om vast te stellen dat je er 1 hebt, stoppen met de capsules tot je ongi komt of veilig vrijen tot je je volgende ongi hebt en de capsules doornemen!

Typ eens teunigsbloemolie in op Google, dan word je heel wat wijzer!

Succes!

An

Hoi Ammie,
Ja ik had vrijdag de ha gebeld over of de teunisbloemolie schadelijk was,hij zei dat het schadelijk kon zijn als je eventueel toch zwanger bent,dus ik neem maar geen enkel risico,maar misschien moet je het zelf nog maar
eens aan je ha vragen.
Groetjes phoebe

Toch ongelooflijk hé hoe artsen verschillen in mening .... Ik denk dat ik toch ook maar het zekere voor het onzekere zou nemen hoor!

An

Behalve teunisbloemolie is er ook monnikspeper dat helpt voor een regelmatige cyclus. Dit is verkrijgbaar in De Tuinen. Ze hebben daar ook een boekje met uitleg. Vraag er eens naar!

He bedankt allemaal, ook goeie tip van dat monnikspeper. Ik zal eens even e.e.a. gaan uitzoeken.

he amsterdamned!!

balen zeg, nu weet je eigenlijk nog nix!!
kun je niet ff terug bellen ivm met bloedtest en zwangerschap??
zo niet zou ik inderdaad ff testen voordat je teunisbloem ed gaat slikken!
succes!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan