uitslag van hydrocortison

hallo meiden.vandaag 40 wkn,maar omdat ik er al 2 wkn helemaal helmaal doorheen zit(weinig slaap enz9 word ik morgen ingeleid.het zal er om hangen of de baby geboren word op de 1e verjaardag van m ´n nichtje.zij is van 2 sept.2003.maar nu ff dit.kreeg gsiteren van de gyn een hydrocortisoncreme tegen de jeukende striae.s ´avonds kreeg ik echter mega uitslag op mijn been.en nu op m ´n enkels,die ook nog eens jeuken door vocht vasthouden.van de ass.mag ik ermee stoppen,maar nog steeds mega jeuk! iemand dit ook gehad,en misschien een ander midel tegen de jeuk.vooral de striae??
 
Wat bij mij helpt bij jeuk op de huid is Amandelolie van Kneipp, kan je voor 6 euro nog wat bij de Etos kopen.

Er zit jojobaolie in en dat is heel goed.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

gr. Sharon
 
Nou daar zeg je wat... Ik heb dan nog geen last van striae maar ik heb ook een uitslag op de huid. Toen ik in februari zwanger was (miskraam geworden) had ik hier ook al last van. Maar de dr wist niet wat het was... Parfum of sieraden zei ze... Niet dus.

Nu ben ik weer zwanger en is het terug gekomen alleen op mijn been en niet in de hals.

Ik heb een menthol creme gekregen van de dr en dat werkt. Misschien dat je dat ook kan krijgen. Het is een samengesteld iets. Niet standaard te verkrijgen maar het verkoeld ook een beetje.

Amandel olie van Kneipp gebruik ik ook voor de buik en borsten en het is heerlijk... Dus probeer het...

Succes!!!

Gr Emily
 
Terug
Bovenaan