uitslag van kwaliteit zaad

Hoi,

Graag wil ik weten hoelang het bij andere heeft geduurd voordat ze de uitslag van het zaadonderzoek hadden?! Mn huisarts zei een kleine week maar bij het lab. zeiden ze dat het wel 2 weken kon duren. Nu ga ik voor de kerst natuurlijk wel alvast ff de HA bellen want misschien heeft ie het dan al wel. Maar ben benieuwd hoelang het bij andere geduurd heeft.

gr Fem78

bij ons was het de eerste keer n week.
de tweede keer duurde het twee weken.
De uitslag hebben ze bij het lab onmiddelijk nadat ze de test doen, maar door al het papierwerk etc duurt het allemaal lang.
Wij werden door de huisarts opgebeld met de uitslag.
De tweede keer heb ik er zelf om moeten bellen...(en toen ook nog de verkeerde uitslag gekregen :-S)

grtjs

He Fem,

Wij zijn onder behandeling bij een kliniek, daar heb je de uitslag de zelfde dag nog!
Zo zie je maar overal verschillend.
Wel erg spannend hè zo'n uitslag...

Groetjes cis

Het onderzoek waar ik het over had duurt 2 weken, en omdat het dan nog besproken moet worden kun je pas na 3 weken bellen.
Ik weet niet waar het zaad op word getest??

Hey sparkle.

We hebben idd de uitslag. Het was net een uitslag voor een examen, zooooooooo spannend!!
Maar het was wel een beetje verbeterd, nog niet super. Er is nu 35% goed beweeglijk. Dit was voor opwerking, dus puur natuur. Nu wil de dokter het graag zien na opwerking, dus dat ze er wat bij doen om het nog wat beter te maken. Dat kan een groot verschil zijn.
Hij wil dat opgewerkte zaad dan meteen insemineren. Zonde om weg te gooien zeg maar.
Maar goed, niet geschoten is altijd mis, toch.
Mocht dat weer niet lukken, dan komen we toch echt bij de 3e icsi aan.
Daar zie ik wel weer tegenop, maar zo ver is het nog niet.

Ik ben momenteel aan het sukkelen met mijn maag, dus die moet eerst beter zijn voordat we verder gaan.

Hoe is het met jullie, aan het wachten voor de kliniek?

Groetjes Cis

Terug
Bovenaan