uitslag vlokkentest gehad!!!!

Hallo,

Nou na flink wat mensen bellen ben ik vanmiddag om 15.30 gebelt door de klinsch genetica van het erasmus.
Op zich goed nieuws want deze keer waren er gelukkig geen cromosomen teveel zoals bioj ons vorige kindje (een jongetje), dus geen trisomie 18, maar ook niet bv. down syndroom. Dat is goed, maar helaas was er te weinig weefsel om de cromosomen goed te kunnen bekijken of er geen defecten in zaten. Nu moeten we dus beslissen of we nog een vruchtwaterpuntie willen doen, maar eigenlijk willen wij nu genieten en weten ook dat als we de puntie laten doen wij eigenlijk geen beslissing met +- 20 weken kunnen nemen. Het kindje is dan al zo duidelijk aanwezeig.
Dat en de goede echo's waar t kindje er goed uitziet en goed doet en bij de vl.test zag de nekplooi er goed uit is het voor ons goed zo we laten het hierbij.
Tegen iedereen zeggen wij dat wij niet willen weten wat het is, maar ondertussen weten wij het sinds vandaag wel want we wilden het toch graag weten.
Jullie hou ik nog in spannen er zijn er meer in mijn omgeving zwanger en zou het jamer vinden als ze het hier kunnen lezen.

Iedereen bedankt voor de lieve berichten op mijn 2 berichtjes eerder vandaag.

groetjes Danielle

fijn dat je nu de uitslag hebt gehad! dan kun je vannacht in ieders geval slapen ;) Jammer dat er te weinig weefsel aanwezig was... Maar hopelijk ben je nu wel gerust gesteld!

Liefs,

Hey meis!!

Balen dat er te weinig weefsel was, maar wel goed om te horen dat het in ieder geval geen trisomie is!!
Wat leuk dat je weet wat het wordt, gefeliciteerd!!

Heb jij toevallig ook dokter Govaerts in het Erasmus MC??

Terug
Bovenaan