Uitslag vruchtwaterpunctie

Eindelijk gisteren de uitslag ontvangen, wat duren 2 weken dan af en toe lang, maar het wachten was de moeite waard, er zijn geen chromosoomafwijkingen geconstateerd, alles is in orde. Heerlijk fantastisch nieuws, nu lekker genieten van de zwangerschap, al hoewel heb vandaag een iets mindere dag, mijn relatie met de toiletpot is vandaag zeer intens, maar dat mag de vreugde niet onderdrukken!!
groetjes Annet (18 weken en 4 dagen)

hahah.. je relatie met de toiletpot! ;-)

Maar fijn dat jullie een goeie uitslag hebben gehad, kan me voorstellen dat dat erg oplucht en het genieten nu echt kan beginnen!!
Genieten dus!!!
Hoop dat je relatie met de pot ten einde loopt..

Groetjes Saskia ( 20wk,6dg)

Wat fijn zeg!! Wat moet dat een goed gevoel geven om dat te horen. En nu lekker genieten!!

Ja fijn he om af en toe zo intens te zijn met de pot!

Mag ik vragen waar jij de punctie hebt laten doen? I

Groetjes,
Vera (16wk, 3dgn)

He Vera,

Ik heb mijn punctie laten verrrichten in de Isala-klinieken, lokatie Sophia te Zwolle, de punctie is van hier uit verzonden naar het UMCG te Groningen, waar het op kweek is gezet, je krijgt na ongeveer 2 weken de uitslag, het uitgebreide verslag worden daarna binnen ongeveer een week verzonden naar jouw huisarts/gyneagoloog/verloskundige. Hier staat in vermeldt of het een manneke of een madammeke wordt.
Ben nog even in afwachting hiervan, want dat daar zijn we wel heeeeel nieuwsgierig naar!
Trouwens de toiletpot vandaag van de normale zijde bezichtigd!!

groetjes Annet

He Vera,

Ik heb mijn punctie laten verrrichten in de Isala-klinieken, lokatie Sophia te Zwolle, de punctie is van hier uit verzonden naar het UMCG te Groningen, waar het op kweek is gezet, je krijgt na ongeveer 2 weken de uitslag, het uitgebreide verslag worden daarna binnen ongeveer een week verzonden naar jouw huisarts/gyneagoloog/verloskundige. Hier staat in vermeldt of het een manneke of een madammeke wordt.
Ben nog even in afwachting hiervan, want dat daar zijn we wel heeeeel nieuwsgierig naar!
Trouwens de toiletpot vandaag van de normale zijde bezichtigd!!

groetjes Annet

Wat een goed bericht om te krijgen! Dat maakt toch een heleboel goed na zo'n tijd te moeten wachten. Ik hoop dat ik dezelfde uitslag ga krijgen over een paar weken. De punctie is namelijk net vandaag gedaan.
Gelukkig kan je nu echt gaan genieten van de zwangerschap.
groetjes, Celeste

Hey Annet,

Ahh oke, ik vroeg mij dat af omdat ik maandag 2 weken geleden ook een punctie heb laten doen, maar dan in het VU in A'dam. Mn vriend is er namelijk van overtuigd dat de uitslag pas over 3 weken komt en ik dacht over 2 weken. Dus ik dacht als jij het ook in het VU had laten doen dan krijgen we ongeveer maandag de uitslag. Maar het lijkt me zo gek dat de uitslag in het VU langer zou duren dan in Zwolle.

Ohw moet je nog lang wachten om daar achter te komen?? Spannend. Vertellen jullie het ook aan de mensen in jullie omgeving?

Succes nog even met wachten Celeste!

Groetjes,
Vera

Terug
Bovenaan