uitslag zaadtest

hoi hoi,
nou vandaag niet vergeten om naar de dokter te bellen. Het heeft me zo'n 6 telefoontjes gekost, maar nu weet ik ook wat. Ahh, ze zijn vandaag hard voor me aan het werk geweest. Omdat manlief niet bij mijn dokter zit, konden ze de gegevens niet vinden, ze hebben een paar keer gebeld om de gegevens nog te verifieren. Ik weer bellen of het nu klopte. Best prettig om te merken dat ze er alles aan doen om je toch te kunnen helpen en dat je niet teruggestuurd wordt met het antwoord: belt u morgen maar weer.
Om kwart voor 5 belde mijn dokter met de uitslag.
Niet heel positief. ipv 20 miljoen actievelingen per ?? waren er zo'n 8 miljoen actievelingen per ?? (dat ben ik alweer vergeten)
Het zaad zag er verder wel goed uit en de beweeglijkheid was goed genoeg zei ze. Al zei ze later dat de helft minder goed bewoog, maar dat kon weer te maken hebben met de tijd tussen lozing en aankomst in lab (45 min, de auto's reden niet sneller)
Nou ja ze heeft aangeraden om over zo'n 3 weken nogmaals te laten testen, omdat ze over deze uitslag eigenlijk niks wil zeggen.
We kwamen ook net van vakantie, dus hitte en alcohol die invloed konden hebben. Aan de andere kant zat er ook echt geen stress dwars zegmaar.

Nou ja we gaan over zo'n 3 weken gewoon weer en dan kijken we wel. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken, het is niet heel positief geloof ik maar daar weet ik toch te weinig vanaf, kan iemand mij hier wat duidelijkheid in geven?
Alvast bedankt,

groetjes
Patricia

he hallo,

Ik zou zeggen probeer het over een week of 3 nog een keer want alles heeft invloed op het zaad..stress op het werk, alcohol en wat allemaal niet meer..
mijn broer (hij en zijn vriendin zitten ook net als ik met mijn man in het iui schuitje) had de eerste keer dat zijn zaad werd getest erg slecht en langzaam zaad.. moest 2 weken later nog een keer en die was goed..hij had net een drukke beurs achter de rug en veel stress gehad en slecht en niet op tijd gegeten..
Als de rust is wedergekeerd bij jullie hoop ik dat het zaad een betere kwaliteit heeft gekregen voor jullie...

Dus probeer je niet druk te maken en probeer het nog een keer over 3 weken..

Succes en hou je taai en ik denk aan jullie..

Liefs Haag

Terug
Bovenaan