uitslag ziekenhuis

Hallo allemaal

IK zag vandaag dat er deze site is bij gekomen .
Ik ben 10 mei gecureteerd dit was mijn tweede keer de vorige keer was 4 jaar geleden.Tot die tijd was ik niet zwanger geraakt dus toen dit fout ging zakte ik weer even in een diep gat maar ik begin er weer aardig boven op te komen ik heb slechte dagen maar de meeste zijn goed.
Ik moest vandaag naar het ziekenhuis voor de uitslag er kwam gelukkig niets ernstig uit alleen dat het een miskraam was maar ja dat wist ik natuurlijk al. De arts zocht mijn overige gegevens weer op en daar bleek uit dat ik een goede eisprong had alleen mijn man had wat minder goed zaad maar dat hebben ze begin dit jaar bij een andere arts verholpen door medicijnen en dat had dus geholpen alleen eindigde deze zwangerschap in een miskraam.Maar nu we wat meer weten als ik weer heb gemenstrueerd en het is weer hellemaal oke dan gaan we er weer voor.
Ik wens iedereen op deze site heel veel sterkte,
Liefs,
Carolien

Hallo E
Ik heb tussen deze twee miskramen div.onderzoeken gehad hier is niets uit gekomen.Ik moest op advies van de gyn. mij zelf even de tijd geven om het te verwerken en als ik over een halfjaar nog niet zwanger bent mag ik terug komen voor onder zoeken dit heeft echter wel een inbraak op je relatie want het is dan verplicht op tijden gemeenschap te hebben en een sameleving test moet dan ook gedaan worden.
Wat hebben ze jouw geadviseerd?

Groetjes, Carolien

Hoi Carolien,

Ik heb 3 mei bloed laten prikken. Wacht nu nog op de uitslag van 2 belangrijke onderzoeken, stollingsonderzoek en chromosomenonderzoek. Chromosomenonderzoek wordt ook bij mijn vriend gedaan. Ben zo bang dat er wat uitkomt! Verder hebben ze op nog wat dingen onderzocht, maar daar waren geen afwijkingen te vinden. Hebben ze jullie geen onderzoeken aangeboden?

Groetjes E

Hallo E

Als het eventueel een derde keer mis zou gaan dan gaan ze pas onder zoeken wat er mis is met ons.
Groetjes,
Carolien

P.S. veel sterkte met de onder zoeken

Terug
Bovenaan