uitslag ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
nou ik heb de uitslag gehad van het ziekenhuis.. NIET goed
Ik heb geen eisprong gehad, en mijn menstruatie moet weer opgewekt worden. Krijg maandag het recept en mag dan gelijk beginnen. Na mijn menstruatie moet ik starten met clomid.
Ik heb hem verteld van al mijn 'symptomen' hij zegt dat het kan kloppen dat ik echte zwangerschaps kwaaltjes heb/ had omdat mijn hele cyclus/ hormonen in de war zijn.
Dus op naar de volgende ronde (ronde 9).

das mooi kl*te maar nu weet je het tenminste!

heel veel succes

liefs shirley

Jeetje... Sterkte ermee meis.
En hopelijk gaat het nu snel lukken! Nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Al die onzekerheden wordt je ook niet vrolijk van.

Succes ermee meis.

Liefs

thnx voor de berichtjes..

t doet nu ff zeer omdat ik het net weet.. weer een maand verder.. pfff ik ben op t moment stinkend jaloers op zwangere/ net bevalle vrouwen. Ik wil dat nie zijn maarja,, t gaat vanzelf. Omdat het bij ons niet 'vanzelfsprekend' is.

Wat balen nou meis!! Je wilt zo graag en dan lukt het niet! Er is idd wel duidelijkheid nu en er word wat aan gedaan, maar het duurt allemaal zo lamng voor je gevoel! Sterkte meid en een dikke knuffel!!!

Liefs ciomama

Pff... meid, dat is ff balen!

Maar bekijk het van de positieve kant: Het heeft een oorzaak en er is eenvoudig een oplossing voor te vinden!

Sterkte meid! Ik hoop dat de tijd wat sneller gaat voor je gevoel, dan valt het wachten niet zo tegen!

Liefs Daisy

Kan me het helemaal voorstellen meid. Ik heb ook een middag lopen janken toen mijn schoonzus zwanger bleek te zijn (na 2 rondes Grrrrr) ik gunde het haar wel maar wij waren ruim een jaar bezig toen. Uiteindelijk volgde ik ook een paar maanden later.

Aan de ene kant is het vreselijk balen dat je zelf geen eisprong hebt gehad, maar je weet nu wel dat er een oorzaak is en je kunt met clomid beginnen. Krijg je nu ook folikelmetingen? Bij mij is alles uiteindelijk door de clomid op gang gekomen. Ben benieuwd of het nu na de bevalling wel weer spontaan op gang komt en anders gaan ook wij weer snel aan de clomid en pregnyl.

Terug
Bovenaan