Uitslag

Lieve meiden,

Wegens omstandigheden nu pas de uitslag !!! De test was negatief maar het positieve eraan is, ik ben nog steeds niet ongi en ook geen tekenen dat het wel eraan komt. Ik hou jullie op de hoogte !!!

Veel liefs Biaggi

Lieve Biaggi,

Ik ben blij om iets van je te horen maar had liever een ander bericht gehad.
Jij bent wel altijd de optimist in ons midden die roept "geen bloed=goed", dus inderdaad, bij deze meid. Hou ons op de hoogte.

Dikke knuffel, Ank

He Biaggi,

Nog net op de valreep voor ik naar huis ga lees ik je berichtje. Het hele forum wacht met smacht op jou uitslag. Jammer dat de test negatief is maar inderdaad wie weet.... in ieder geval succes met het afwachten en een fijn weekend. Tot volgende week op het forum.

Gr. Biate

Hoi Biaggi,

Mijn NOD was vorige week zaterdag en ik mijn test was ook negatief. Ik hoor echter van veel mensen dat ze pas na een week of 10 dagen een positieve uitslag hadden, omdat de HCG waarde in de urine langzaam oploopt en niet bij iedereen gelijk. Dus er is nog best kans hoor!! Ik ga morgen maar weer eens testen, wie weet...

Groetjes, Jennifer

Hoi Biaggi,

dat gevoel ken ik, zit in dezelfde omstandigheden, ik hoop ook voor jou dat de volgende test pos is.
Ik test volgende woensdag weer en jij? Zodat we elkaar een beetje kunnen steunen.
En jennifer, jij ook succes he.
En idd, geen bloed = goed.

Liefs,
Bea

He Biaggi,

Jammer dat de test nog negatief is.
(laten we het positief bekijken).
Wie weet heb je over een dag of 2-3 wel een positieve test, die duivels jagen we weg, weg ermee. Ze zijn al veel te vaak gekomen.

Ik wens je veel succes met afwachten!

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan