uitslag

Hoi allemaal
ik heb de uitslag van mijn kijkoperatie.(het is even geleden maar lang geen internet gehad)Ik heb een vleesboom en die moet eruit. hij is 9 cm lang.kan daarna geen normale bevalling doen. dus keizersnee.ze hebben het ook over ivf gehad en ben toch wel geschrokken. savonds een flinke huilbui gehad.we gaar nu eerst afwachten wat de operatie doe. op 6 sept.moet zeker 3 dagen in het zh blijven.moet allemaal nog even bezinken hoor.
ik hou jullie op de hoogte
liefs winnie

He winnie,
da's schrikken zeg! echt heel erg kl*te! wat een hoop wordt er dan ook gezegd he, bij zo'n uitslag, laat t maar even bezinken. fijn dat je al weet wanneer t gaat gebeuren, en ook vrij snel!
ik ben zelf ook geopereerd, maar dan aan endometriose. maar ik denk dat de operatie ongeveer hetzelfde gaat. dat hangt er van af hoe ze het doen, met gaatjes zoals bij een kijkoperatie of met een snede, dat deden ze bij mij...weet jij hoe t gaat gebeuren?
als je nog iets wilt weten verder moet je t maar vragen hoor...groetjes en veel sterkte de komende tijd, lis

Jeetje Winnie!!!

Dat is idd schrikken! Ik moet donderdag naar het ziekenhuis voor een kijkoperatie, hoop dat ze niks geks vinden... hoelang moet je op de uitslag wachten? En wanneer gaan ze bij jou de operatie doen?

Liefs lill.

hoi winnie,
zoiets heb ik ook gehad. dat is een ' echte' operatie zeg maar, niet te vergelijken met een kijkoperatie. goed dus dat je alvast van een rustperiode erna uit gaat. laat je niet opjagen, ik heb best lang gewacht en had toch nog dat ik heel moe werd van werken. maar ik had er na ook een hormoonkuur met vreselijke opvliegers...lekker uitrusten er na en dan ben je hopelijk weer helemaal 'schoon' om een kindje te dragen! mooi dat het kan he? zo moet je er maar naar kijken. ik wens je t allerbeste, lis

Terug
Bovenaan