Uitslag

Hallo meiden

Vanmorgen geweest dus. Moest eerst voor een echo. Wat een gedoe zeg. Zij kon geen eierstok vinden, degene die wat groter bleek in het eerste onderzoek. iemand erbij gehaald en mijn darmen bleken erg van slag af te zijn. Ik vroeg nog naar een evt zwangershap maar zij kon niks zien maar dat zei ook weer niks. Daarna naar de gyn voor de uitslag van het bloed. Alls was goed!!!!!

Maar nu.....pffff komt ie aan met een cycluskalender (neeeeeee he??????????) Ik heb een hekel aan tempen maar moet er nu dus toch aan geloven. Ik zit nu als ik niet zwanger ben 1 week voor mijn eisprong en moet vanaf de eerste dag van mijn volgende ongi gaan tempen. Dan een afspraak maken op de 10e dag van mijn cyclus om te kijken naar mijn eitje. Dat schijnt niet zo'n leuk onderzoek te zijn. (Wie weet hier meer van??????)

Hij zei dat hier meestal wel wat uitkwam maargoed, dat is voor mijn gevoel nog erg ver weg. Daarna wordt het zaad van mijn manneke bekeken. Ik moest geloof ik ook een samenlevingstest doen dus moet dan geloof ik gaan klussen de dag voor het onderzoek.

Nah, lekker is dat dan.....

Afijn, ik voel me erg emotioneel. Ik zat daar ook in die wachtkamer en links en rechts en voor me en echter me allemaal dikke buiken en een paar maxi cosi's met hummelkes erin. Testen doe ik over een paar dagen wel weer al denk ik niet dat ik zwanger ben deze keer.

Ik heb het gevoel dat ik een soort mm in ga en vind dat geheel niet prettig!!!

Ik heb echt jullie opbeurende woorden nodig denk ik.
Voel me even verdwaald.........

Liefs Costa

he lieverd,

ik heb je net al gemaild, maar ik zal hier nog wel wat neerzetten voor je.

Allereerst, wat knudde zeg allemaal. Maar aan de andere kant, is het
ook weer positief hoor. Je staat onder controle nu en daar heb je geen
ha meer voor nodig. (je begrijpt me wel denk ik) Het tempen is even
lastig, maar ze kunnen dan wel kjken hoe het met je ei staat en dat is
natuurlijk wel belangrijk.

En ja, al die dikke toeters bij zo'n gyn is natuurlijk nu niet iets wat je wil zien, maar je ontkomt er niet aan helaas.

Allemaal erg frustrerend, maar je weet wel waar je het voor doet. En
dat is natuurlijk wel iets om naar uit te kijken. Zo'n onderzoek naar
je eierstokken heb ik als best pijnlijk ervaren, maar ik weet niet of
dat bij iedereen zo is hoor. Je ontspannen is het beste, maar ja doe
dat maar eens op dat moment.

Meis, je bent nu on-line zie ik, dus ik spreek je daar wel verder hahaha.

veel liefs Hester  

Hoi,

Ik weet zelf niet wat het is maar van mijn zusje weet ik het wel. Zij heeft ook onder contole gestaan en kreeg hormonen om een eisprong op te wekken. Vaak naar het ziekenhuis om weer te kijken hoe het ervoor stond. Zodoende wist ook iedereen wanneer ze het moesten gaan doen! Vervolgens weer naar het ziekenhuis om te kijken of het gelukt was. Ze wist toen wel vrij snel dat ze zwanger was en ook meteen of alles er goed uit zag!
Misschien kun je daar wat troost uit putten, ze continue kijken of alles oke is, en je veel echo's krijgt waarschijnlijke!
Ik wens jullie heel veel sterkte wat het is niet niets om er zo mee   bezig te moeten zijn maar je weet natuurlijk waar je het voor doet.
Denk aan jullie

Liefs Ineke

Heej costa,

Nou ik zal je proberen op te beuren, tempen is echt niet erg. Na een week is het net zo normaal  dan dat je iedere ochtend je tanden poetst.
Ik heb het 3 maanden achterelkaar gedaan en doe het nu alleen rond mijn eisprong. Ik vond het wel heel mooi om te zien dat na mijn eisprong mijn temp. een beetje ging stijgen. Het is toch een bevestiging dat de cyclus goed verloopt. Als je het 2/3 maanden hebt gedaan heb je er een beeld bij en kun je er wel weer mee stoppen. Ik vond het idee eerst zo stom en toen ik ermee ging stoppen had ik daar weer moeite mee.
Het enige wat ik een beetje lastig vond is dat mijn zus een keer bij ons op de slaapkamer kwam en dat ding zag liggen. Ze vroeg direct ben je aan het temperaturen??? Ja dus.... sindsdien heb ik er goed op gelet, dit keer was het mijn zus maar ja jan en alleman hoeft het natuurlijk niet te weten.
De fm meting heb ik zelf niet ervaren maar voor zover ik  weet is het niet erg pijnlijk. Ook dat zou ik als positief ervaren, als er een groeiend ei is te zien is dat toch een bevestiging!
Probeer het allemaal over je heen te laten komen, en misschien stelt het je gerust dat je niet de eerste en de enige bent....en misschien wordt je op korte termijn beloond met een wondertje dan ben je het gauw vergeten, denk ik.
Fijn weekend!
Kus van mij.

Hoi Costa,

Wat vervelend dat je moet tempen daar had je zelf natuurlijk niet op gerekend.
Maar ja als je zo wel eerder zw kunt raken dan denk ik dat je je er bij neer moet leggen en proberen er het beste van te maken. Want je gaat toch voor dat wondertje!
Heb zelf geen ervaringen met tempen   dus kan niet zeggen hoe het voelt.
Maar blijf positief denken dan komt het wel goed.

Groetjes astrid

Hallo lieve meiden
Nou, dit had ik wel ff nodig. Bedankt voor jullie lieve reacties en steun. Ik zit nog wel ff in een dip maar ik moet er heeel eerlijk bijzeggen dat ik ben gestopt met anti depressiva en dat hakt er ook in en trek me alles veel meer aan. Heb wel afgebouwd maar toch....
Het is gewoonweg eng als ik zwanger mocht raken dat het kindje moet 'afkicken'. Nou sorry dan  lijdt ik wel even. Ik heb vanmiddag maar gewoon ff de hele middag aan de tekentafel gezeten en me flink uitgeleefd. Creativiteit is wel ff goed voor een mens
voor een beetje afleiding.
(Gelukkig teken ik geen baby's haha!!!)

Nou ik heb na deze dag helaas toch wat hoofdpijn dus ga zo lekker douchen en kruip denk ik vroeg mijn bedje in.

Veel liefs Costa

Hi meissie,

Ik kon helaas niet eerder reageren. Ik had natuurlijk wel even snel gespiekt of je al een bericht had achter gelaten maar had het even rete druk hier, sorry. Eigenlijk kan ik niets anders zeggen dan dat ik het gevoel heb dat je best goed nieuws hebt gekregen. Je bloed is goed en de gyn neemt je serieus en wil onderzoeken doen waarvan hij verwacht dat er wat uit kan komen. Ik heb helaas geen ervaring met tempen en van die onderzoeken. Maar ik denk dat je aan tempen  heus  snel zult wennen dat geloof ik zo en zo'n onderzoek duurt heus niet langer dan 10 of 15 minuten, reken eens uit op een mensenleven.

Ben blij om te horen dat je goed probeert je zinnen te verzetten. Stoppen met anti-depressiva is ook niet niets ook al bouw je dit af!! Ik denk dat dit een hele spannende periode voor je is, probeer positief te blijven denken en vertrouwen te hebben in jezelf. Ik zal je vanmiddag of vanavond nog wel even een mailtje sturen.

Hou je taai en heel veel liefs,
Daantje

Hoi Costa,

Even een kleine oppepper. Je zegt dat je nu wel extra zult lijden omdat je gestopt bent met de antidepressiva maar zoals je waarschijnlijk wel weet vlakt dit medicijn al je gevoel weg he, niet alleen de dalen maar ook de pieken!
Zo kun je ook meer genieten wanneer er iets te genieten valt zeg maar! Dan wordt dat niet ook afgevlakt!

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan