uitslag

Hoi,

Ik krijg dezelfde uitslag als mijn kind.Ik heb last van rode vlekken in mijn gezicht sinds ik vader ben. Mijn kind zelf heeft luieruitslag. Mijn uitslag begon op de zelfde tijd zou dit sypathie uitslag kunnen zijn of bestaat zoiets niet? Ben nu net drie maanden een gelukkige papa  begint dit!! Heeft iemand hier aleens last van gehad?

groetjes Boze papa

weet je zeker dat het een leuieruitslag is, is het geen schimmelinfectie wat je kindje heeft?
Ik zal er toch even mee naar een huisarts gaan als ik jou was, het lijkt me toch niet goed, misschien is het wel stress, nou ik vind het iets geks hoor.
succes ermee en laat even weten hoe het afloopt doei groetjes Martine

Heee Martine,

Jammer dat je er serieus op hebt gereageerd.... Bespaar je de moeite maar!! Ik weet namelijk toch zeker dat ik van de week nog een "discussie" van "boze papa" heb gezien, waarin hij vroeg of het kwaad kon als zijn kind van de hennepplanten in zijn woonkamer eet !!!!! Ik kan de discussie alleen nergens meer vinden en weet ook écht niet meer, waar ik het heb gelezen... Er waren wel wat reacties op gekomen, waarvan er 1 was; dat hij al vaker op de site is geweest en ons "lastig viel"!!!!

Of ben ik de enige die het heeft gezien en zie ik weer eens beren op de weg?????
Liefs Snuffel  en Pollewoppie

Hoi Snuffel,

Nee hoor meid, je ziet geen beren op de weg.
Deze meneer ( of mw) heeft inderdaad een tijd terug al eerder gereageerd met een raar berichtje.
Op de een of andere manier zien ze hier de lol van in om zulke berichtjes te moeten plaatsen. Toen ik het berichtje las vond ik het al een vreemd berichtje.
Laten we het er maar op houden dat ze deze aandacht even nodig hebben, en dat op deze manier moeten halen. Laten wij onder elkaar maar lekker serieus blijven en bij elkaar terecht blijven kunnen komen met onze onzekerheden en vragen. En zulke berichtjes als boven maar gewoon laten waaien.

Groetjes van Elly

Terug
Bovenaan