uitslag..

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik ben afgelopen week bij de dokter geweest ivm dat ik 18september veel bloed verlies had, en bloedproppen.. mijn schoonmoeder kwam ermee en vroeg aan mij of dat toen geen miskraam is geweest.. ik met de vraag naar de dokter omdat ik toen medicijnen had voorgeschreven gekregen dat mijn baarmoeder moest samen gaan trekken omdat hij dacht dat het nog van de bevalling was.. maar dat kon hij mij niet vertellen dus heb toch me bloed moeten prikken en heb straks mij uitslag, is de hcg hormoon gestegen ben ik gewoon zwanger, is het verlaagd dan was 18september toch de miskraam..

ik laat het jullie weten, hier onder plaats ik even wat foto's van mijn 2knullen..

gr Manuela

Dani trotse broer,22maanden en Quinn 2maanden

Quinn onze lachebekkie echt het zonnestraaltje in huis samen met Dani.. Quinn 2maanden...

Je hebt 2 hele lieve mannetjes!
Ik ben benieuwd naar de uitslag!
Sterkte!

Liefs L81

Hai,

Ik was hier een tijdje niet geweest en las nu pas je verhaal, jeetje zeg... Ben erg benieuwd wat de uitslag is, wel vervelend zeg dat je zo lang daarop moet wachten.
Veel sterkte! Wel heerlijke kindjes hoor!
Gr. Esther

Hoi Manuela!

Je knullen zijn echt prachtig! Mooie ogen vooral!!!

Wat spannend, dat wachten op die bloedtest. Laat je 't ons ook snel weten? Ik leef met je mee!

Groetjes,
Jacoline.

Wat een mooie ventjes!!!
Maar wat akelig dat bloedverlies..........
Wat de uitslag ook moge zijn, ik hoop dat jullie er vrede mee hebben en dat het thuis weer gezellig is?

Dikke kus Rimke

Hoi Manuela,

Wat een poepies heb je zeg!
Wanneer hoor je wat? Ben erg benieuwd hoor!
Liefs. Eline

Hoihoi,

Wat een knappe mannen heb je.
Ook ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en jullie dan weer volop kunnen genieten van jullie gezinnetje.
Sterkte de komende tijd.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hai Manuela,

Weet je al iets? Ben erg benieuwd hoe je je onder de uitslag valt, hoe die dan ook uitpakt. Hoop ook dat het tussen jou en je man wat beter gaat.

Liefs,
Marian

Terug
Bovenaan