uitslag

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik heb mijn uitslag gisteren pas binne gehad.. en Nee ik ben niet meer zwanger, ik was het wel maar zo als ik al eerder vertelde had ik op 18 sept. bloed stolsels verloren, en dat was dus de miskraam!!! ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen of hoe ik er mee om moet gaan..
weet wel dat ik vreselijk baal... volgende week een echo om te kijken of alles goed schoon is.

gr, manuela

He meis......
Wat akelig......
Moet echt een plekje krijgen weet ik helaas uit ervaring.....
Sterkte ermee, en ik hoop dat jullie er samen toch nog goed over kunnen praten, is wel belangrijk voor jouw gevoel.......

Dikke knuffel Rimke

Och, wat een gedoe!
Neem inderdaad goed de tijd om dit allemaal een plekje te geven. Je vliegt zo van de ene in de andere emotie...

En als je wilt spuien; welkom hier!

jacoline.

Wat erg, veel sterkte met de wisseling van de emoties en het verwerken van dit nieuws!!

xk

Hoi Manuela,

Veel sterkte meid. Ik heb je hele verhaal gevolgd, maar nog niet gereageerd vanwege zware weken hier in huis door aardig slaap tekort.

Het is zeker heel dubbel. Het zal even zijn tijd nodig hebben voor je het een plekje kunt geven. Hopelijk komen jij en je man hier nu samen goed doorheen en houden jullie er een nog sterkere band aan over.

Groetjes,
Susan

Hoi Manuela,

Wat een vervelend nieuws zeg... Hoe gaat het nu met je? Hoop dat je het een plekje kunt geven. Sterkte de komende tijd.

Liefs,
Marian

Hoihoi,

Wat een vervelend nieuws, zeg. Hopelijk kunnen jullie dit verlies samen een plaatje geven.
Heel veel sterkte de komende tijd.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hej meis,

Ik was al op zoek naar je, want ik vroeg me af hoe het met je ging. Wat een naar nieuws. Wat dubbel en intensief allemaal he.... Sterkte samen, hopelijk kunnen jullie er samen normaal en goed over praten. Sterkte ook met het geven van een plekje van jullie miskraam... meid toch!!! Een dikke mentale knuffel van Pippi

Terug
Bovenaan