Uitslag

Zijn er nog meer kindjes die na de spuit uitslag in het gezicht hebben gekregen?
Fenna zit onder de uitslag allemaal brobbeltjes en rood. Dus ik naar de ha zegt ie gewoon is van de kou en geeft me een of ander vet zalfje. ik durf natuurlijk niet te zeggen dat ik denk dat het niet van de kou is. Maarja het werd dus steeds erger heb ik vandaag weer gebeld, ik moest meteen stoppen met smeren maar koelen met een washandje en morgenvroeg kan ik pas komen. ik hoop niet dat het zoiets als de 5e ziekte is omdat ik heb gelezen dat dat gevaarlijk is als je zwanger bent. Ik hoop maar dat ze snel weten wat het is want ik vind het zo zielig voor haar.

Groetjes Nancy

Hey Nancy,

Ik wilde eerst zeggen daar heb ik geen ervaring mee, maar dat is niet waar. Ik bedenk me nu dat de keer dat Birgit heel heftig op een prik reageerde ze ook helemaal onder de plekjes zat, het werd steeds meer, vuurrood. Maar het trok ook snel weer weg..
Ik ben toen direct naar de arts gegaan, omdat ze ook enorm lag te gillen en "wegviel"ook ademde ze met een piep..
Nou bij de arts ging t al wat beter en werd ik aangekeken alsof ik t verzonnen had :-S Toen ik een maand later t nogmaals bij het CB vertelde werd ik pas serieus genomen..Sindsdien heeft ze nooit meer zo heftig op een prik gereageerd gelukkig maar ik ben wel altijd extra allert.

Ik zou het dus ook niet raar vinden dat het er wel van komt.. maar ja ik ben geen arts. Ook ben ik van mening dat je moeder gevoel/instinct vaak de waarheid zegt!

Nou ik hoop dat het snel wegtrekt en dat het niet de 5e ziekte is... (dat zeiden ze toen ook tegen me.. maar dat was t echt niet)

Laat je weten wat t nou was? en laat je niet afschepen hoor!!!

Evelien

ik heb nu weer iets gekregen tegen de jeuk maar volgens mij weet de arts het zelf niet echt wat het is. Maar als het niet weg gaat dan ga ik weer terug. ze is nu ook heel hangerig en snotverkouden ze ziet er echt zielig uit.
De 5e ziekte was het niet zei de dokter.

Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan