Uitslag

Kiron heeft nu sinds een kleine week last van huiduitslag over zijn hele lijfje. Je ziet het niet altijd maar als je erover wrijft, voel je allemaal hele kleine bobbeltjes. Een onregelmatig huidje dus. En in zijn gezicht zitten er vaak rode vlekken bij.

Heeft iemand enig idee waar het van zou kunnen komen, of zou het ook gewoon een droge huid kunnen zijn? Op het cb hadden ze geen idee....

Groetjes Lilian

hey!!

Zijn het geen zweetpukkeltjes? Bij Senne, de oudste was het ook, allemaal van die kleine bultjes als je voelde. Het deed geen zeer, maaar het zag r zo gek uit, als je het niet vertrouwd gewoon even aanbellen bij de HA!

Liefs

zal zo ook niet weten.
ryon heeft wel in het gezicht van die bultjes hele kleine. worden roder als die op mijn arm ligt dus dat zijn zweetpukkeltjes als goed is. verder heeft die op de rest van zijn lichaam er geen last van.
misschien bij kiron inderdaad ook zo?!
anders zal ik het zo niet weten.
groetjes

zal zo ook niet weten.
ryon heeft wel in het gezicht van die bultjes hele kleine. worden roder als die op mijn arm ligt dus dat zijn zweetpukkeltjes als goed is. verder heeft die op de rest van zijn lichaam er geen last van.
misschien bij kiron inderdaad ook zo?!
anders zal ik het zo niet weten.
groetjes

kleine kindjes kunnen nog niet echt zweten, en dus komt het er eigenlijk via die pukkeltjes uit meen ik! Het is gewoon onschuldig, en trekt vanzelf weer weg. Je kunt eventueel met een glas erop duwen om te kijken of je de pukkeltjes wegduwd zeg maar. En nogmaals als je het niet vertrouwd even de HA bellen!

kleine kindjes kunnen nog niet echt zweten, en dus komt het er eigenlijk via die pukkeltjes uit meen ik! Het is gewoon onschuldig, en trekt vanzelf weer weg. Je kunt eventueel met een glas erop duwen om te kijken of je de pukkeltjes wegduwd zeg maar. En nogmaals als je het niet vertrouwd even de HA bellen!

Terug
Bovenaan