uitslag

ik heb sinds vanmiddag over mijn hele lichaam uitslag. het jeukt niet maar ben toch benieuwd wat het kan zijn iemand misschien een idee? morgen ben ik zoiezo naar de gyn. als het dan nog niet weg is.

groetjes lotte

ik heb vorige week antibiotica geslikt ivm een lichte blaasontsteking. ze dachten dat het een late reactie was op die medicijnen. ik moet woensdag naar de verloskundige dus als er nog iets speciaals is hoor je het dan!

Wat een geluk dat het niet jeukt. Ik heb sinds de 27e week last van zwangerschapsuitslag/eczeem en ik zat ook helemaal onder, maar dat jeukte echt verschrikkelijk. Nou, houdt ik het met een lichte hormoon zalf redelijk onder controle. Maar zoals ik het lees, zal het bij jou iets anders zijn.
Ben benieuwd wat de vk zegt. Succes er mee!

ben gisteren bij de vk geweest en die deed er verder ook niets mee. het word toch al wat minder. als het weer erger word gaan ze wel verder kijken want het kan zijn dat ik dan iets aan m'n lever heb. maar dat zal het wel niet zijn want het word al minder.en het jeukt gelukkig nog steeds niet!

groetjes

Terug
Bovenaan