uitslag????!!!

nicky heeft sinds 2 weken uitslag..het begon op haar pols,dus we dachten ineerste instantie dat het van haar armbandje kwam..die heb ik ook afgedaan.nu kreeg ze het ook in de holte van haar elleboog,daar is ze vorige week voor naar de dr.geweest..die dacht ook dat het van haar armbandje kwam..ikke niet meer..ze heeft hormoon zalf en lanette zalf(vette zalf)voor gekregen..een week later is het nog erger geworden,,dus morgen maar weer eens bellen.ben benieuwd wat het wel is..ze heeft er wel veel jeuk bij..liefs,karin

Hoi Karin,

Is het geen warmte uitslag??
Kan heel goed met dit zweetweer, juist op dit soort plekken komt dan uitslag!!
Weet er geen tips voor.
Succes ermee,

Liefs MJ

hoi meiden..nee ,ik denk niet dat het warmte uitslag is..dat had kay van de week wel,en dat zag er anders uit en was zo weg..dr.schreef nl eerst hormoonzalf voor,en dat krijg je denk niet voor warmte uitslag...misschien moet ze nu wel bloedprikken....jullie horen het later

liefs,karin

Is het geen eczeem? Bij Emma begon dat ook op 1 plek en het leek op uitslag. En de polsen en ellebogen zijn ook echt eczeemplekken. Emma kreeg ook altijd hormoonzalf en vaseline lanette voorgeschreven.

Als je hormoonzalf hebt gekregen, denkt de huisarts aan eczeem. Alleen reageert eczeem eigenlijk vrijwel altijd op hormoonzalf! Dus moet je je afvragen of het niet iets anders is. Onze dochter van 7 jaar heeft een zonne-allergie, helaas. Ik weet niet of jullie dat ook bedoelen met warmte-uitslag, maar het heeft dus echt te maken met in de zon lopen. Dan krijgt zij op haar handen en haar gezicht, en in de holte van de elleboog. Het jeukt enorm.
Nog even een hele andere optie, eventueel een allergie voor iets in de lucht? Ik ben zelf overgevoelig voor de brandharen van de eikenprocessierups bijvoorbeeld (we wonen onder de eikenbomen....) en krijg daar enorme uitslag van, zodanig dat ik echt medicatie moet slikken....

Vervelend dat Nicky zo'n jeuk heeft, hoop echt dat je er snel achter kunt komen wat de oorzaak is!! Ik vind het zelf het meest klinken als de zonne-allergie van mijn dochter, maar met dit soort dingen weet je het nooit! Succes ermee!!

nou ik vind zelf,net als reisa dat het lijkt op eczeem plekken..ik heb vanmorgen contact op genomen met ha..zoals afgesproken ;moest na een week..belt de ass.net terug..mag ik vanmiddag emovate bij de apotheek gaan halen.en dan mag ik na 5 dagen weer terug bellen..ze mogen er eerst wel eens naar kijken,voor ze weer wat voorschrijven..

Ja, is altijd een beetje link hè, als huisarts iets voorschrijft zonder nog eens te kijken. Emovate is een klasse 3 hormoonzalf, als ik me niet vergis, dus een wat 'zwaardere' hormoonzalf. Als het om eczeem gaat, zal je toch echt binnenkort verbetering moeten zien bij Nicky. Ik ga voor je duimen, want eczeem is echt vervelend!

Terug
Bovenaan