uitslag

A

Anoniem

Guest
hey meiden

ben er weer..

ik had van de week een rare bult op mijn bovenrug leek wel een soort ontsteking.. nu zitten er nog meer van die bulten en niet alleen op mijn rug maar ook op mijn borst.. Ik heb dit nooit.. ik heb wel veel uitslag in mijn gezicht helaas.. maar verder nergens op mijn lichaam.. heel vreemd dit..
ook ineens vandaag..

Iemand hier ervaring mee?

Liefs

Geen ervaring maar zou morgen wel even een afspraak maken bij de huisarts.

Liefs

Hai Renate,

Ik heb hier ook geen ervaring mee. Ik zou ook even een afspraak maken bij de huisarts.....Die weet vast wat het is en waar het vandaan komt en kan je waarschijnlijk wel wat geven zodat het verdwijnt.

Sterkte! Liefs Lynn.

Heyy meiden

Ik ben niet zo een ha loper.. moet zoiezo de hele week werken dus heb geen tijd voor de ha ook.. ik heb ook al zalf voor mijn gezicht wat voor geen meter helpt en ik nog zelf moet betalen ook..
Heb nu ook al 2 bulten op mijn bovenbeen.. echt geen idee waar het vandaan komt.. heb geen rare of andere dingen gegeten ofzo..

We kijken het wel even aan misschien trekt het wel weer weg..

Liefs

hey Renate
Miss gal bulten?? Die komen ineens op en blijven een paar dagen maar gaan dan wel weer weg. Tenminste bij kinderen....
Ik ga ook niet zo snel naar de ha maar als ze blijven komen zou ik toch maar even gaan...
Succes! bijna je NOD...spannend. wat denk je??

hey renate het zou idd galbulten kunnen zijn (netelroos) heb er zelf al 2 jaar last van en slik er aerius voor dat werkt echt goed. jeukt het ook erg?

groetjes

Terug
Bovenaan