uitslagen gehad............. niet meer zwanger

Hoi iedereen

Ben net terug uit het ziekenhuis en heb de uitslagen gehad van de onderzoeken van vorige week. Ik was echt zwanger, maar nu niet meer (uitslag van nieuwe zwangerschapstest vandaag)
Mijn lichaam heeft alles afgebroken van de miskraam van begin augustus (eindelijk) Wat er in de afgelopen weken is gebeurt is onduidelijk voor de gyn. (een ongelovelijke eikel). De positive zwangerschaptesten van de afgelopen weken en hoge hcg waarde tot en met vorige week kan hij niet plaatsen. Hij zie dat   het wel buitenbaarmoederlijk moet zijn geweest. Ik heb een hormoonkuur gekregen om mijn lichaam weer in balans te krijgen.
Na het lezen van de bijsluiter, heb ik besloten ze niet te nemen.
Mijn man is erg verdrietig over de uitslagen, maar is blij met de duidelijkheid die we nu gehad hebben.
Ik ben aan het afkikken van de hormonen die maanden door mijn lichaam gespookt hebben. Ik heb er vrede mee en ben er erg rustig onder. Deze keer niet, misschien dat het ooit nog goed gaat. Als dat nooit zal zijn, heb ik in ieder geval een geweldige man waar ik ziels veel van hou.
Dit zegt niet dat ik af en toe niet in tranen uitbarst. Ik heb het er ook moeilijk mee. Ik ben een enorm emo persoon, leef met iedereen mee.

Liefs

Lydia
 
Lieve Lydia,

Ik wens je heel veel kracht toe om dit verdriet een plekje te geven. Geef de moed niet op, misschien heeft je lichaam even de rust nodig en lukt het je daarna wel. Ik denk aan je!

Groetjes Odette
 
Lieve Lydia,

Heel veel sterkte met dit verlies. Gelukkig vind je veel steun bij je man.
Neem nu maar eerst wat tijd voor jezelf en voor elkaar.

Veel liefs,

Erika
 

Tjeetje, wat vind ik dat erg voor jullie.

Zorg in ieder geval dat je een andere gynaecoloog vindt!!
Als jullie toe zijn (en je lichaam) aan een nieuwe poging is het prettig als je op iemand terug kan vallen die met jullie mee leeft en niet met zo'n asshole!

Waarom neem je de hormonenkuur niet in?
Ik kan niet met je mee praten, want ik heb er (gelukkig) nooit mee te maken gehad, maar dat vroeg ik me af!
Een vriendin van mij heeft overigens "hetzelfde" meegemaakt en zij heeft wel een kuur gedaan om haar lichaam te laten herstellen en is nu ruim 30 weken zwanger.
Ik hoop dat dat jullie er een beetje over heen trekt.
Het klinkt cliché, maar NA REGEN KOMT ZONNESCHIJN! En ik hoop van harte dat dat voor jullie ook geldt!

Sterkte en vooral..... Succes!

Groetjes



 
Terug
Bovenaan