uitslagen gehad............. niet meer zwanger

Hoi iedereen

Ben net terug uit het ziekenhuis en heb de uitslagen gehad van de onderzoeken van vorige week. Ik was echt zwanger, maar nu niet meer (uitslag van nieuwe zwangerschapstest vandaag)
Mijn lichaam heeft alles afgebroken van de miskraam van begin augustus (eindelijk) Wat er in de afgelopen weken is gebeurt is onduidelijk voor de gyn. (een ongelovelijke eikel). De positive zwangerschaptesten van de afgelopen weken en hoge hcg waarde tot en met vorige week kan hij niet plaatsen. Hij zie dat   het wel buitenbaarmoederlijk moet zijn geweest. Ik heb een hormoonkuur gekregen om mijn lichaam weer in balans te krijgen.
Na het lezen van de bijsluiter, heb ik besloten ze niet te nemen.
Mijn man is erg verdrietig over de uitslagen, maar is blij met de duidelijkheid die we nu gehad hebben.
Ik ben aan het afkikken van de hormonen die maanden door mijn lichaam gespookt hebben. Ik heb er vrede mee en ben er erg rustig onder. Deze keer niet, misschien dat het ooit nog goed gaat. Als dat nooit zal zijn, heb ik in ieder geval een geweldige man waar ik ziels veel van hou.
Dit zegt niet dat ik af en toe niet in tranen uitbarst. Ik heb het er ook moeilijk mee. Ik ben een enorm emo persoon, leef met iedereen mee.

Liefs

Lydia

Hoi Lydia
Wat een gedoe allemaal joh! En als je dan ook nog es een &*%$$ als gyn heb.....
Gelukkig heb ik tot nu toe daar geen klachten over. Ik wens je voor de komende tijd erg veel sterkte en hier kan je, zoals je weet lekker je verhaal kwijt!

liefs Costa

Hoi Lydia,

het blijft een vaag verhaal. Dat je dan van zo'n zak ook geen duidelijkheid en steun krijgt is toch onbegrijpelijk. Hoe komen dat soort mensen toch in zo'n beroep! Verstandig dat je nu de natuur even z'n werk laat gaan, troep kun je altijd nog slikken. Hopenlijk is je lichaam snel de oude en kun je het daarna een beetje een plekje geven.
Veel sterkte en groetjes

Hoi Lydia,
Wat een teleurstelling! Wat ongelovelijk jammer! Ik word er even stil van....
Ja....dit soort dingen kosten tranen. En nog meer tranen als je zo'n boer als arts hebt! Tenminste, zo zou dat bij mij werken.
Gelukkig hebben jij en je partner zoveel steun aan elkaar. Dat is ook iets om rijk mee te zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte toe met het verwerken van dit nieuws.
Liefs van Sisi.

hoi hoi

jeetje meid, waar vervelend allemaal.. en inderdaad wat een rare gyn, dat hij zo onduidleijk is over alles.........

gelukkig heb je je mannetje en probeer elkaar te steunen en het samen te verwerken en huil maar lekker uit............

meid ik wens je heel veel sterkte

veel liefs tobi

Terug
Bovenaan