uitslagen tests

Hoi meiden,

vandaag eindelijk de uitslagen van de laatste onderzoeken gehad. En raad eens.... er is niets gevonden. Geen stollings, suiker of schildklier probleem. Op zich goed nieuws, maar nu weet ik nog niets. Na 5 miskramen geloof ik niet meer in domme pech.
Heb stiekem het gevoel dat ik weer zwanger ben, maar moet nog een weekje wachten om te testen, tot 6 juli, hou het bijna niet vol.
Ik ga waarschijnlijk meedoen aan een onderzoek in Leiden met aspirine of bloedverdunners in een bepaalde dosis.
Ik hou jullie op de hoogte en hoop dat we snel naar een ander forum kunnen met z'n allen!!

groetjes Floor

ps Ingrid, je vroeg naar de onderzoeken bij mijn man, ze hebben alleen chromo's onderzocht en die waren gelukkig goed.
Ik denk dat omdat ik zo snel zwanger raak de oorzaak niet bij hem wordt gezocht en ook niet ligt.

Hoi Floor,

Meid ik ga voor je duimen dat je 6 juli een positieve test zult hebben.
En wat balen dat de test niks uitgaaf, maar het is wel een goed teken.
Mag ik vragen wat die onderzoek in houdt in Leiden precies.

Strekte en ik zal duimen.

Liefs
Cindy

Hoi Floor,

Aan de ene kant fijn dat er niets uit de onderzoeken gekomen is, maar aan de andere kant geloof ik net als jij dat het geen pech kan zijn. Maar waarom starten met aspirine of bloedverdunners, dacht dat zoiets alleen moet als er stollingsproblemen zijn. Ik heb vorige week vrijdag te horen gekregen dat ik geen stollingsafwijking heb, was enorm opgelucht, nu alleen de chromosomen nog, brrr. Ik vroeg over die onderzoeken bij je man, omdat mijn nicht het vreemd vindt dat er bij een man geen onderzoeken worden gedaan behalve die chromosomen. Zij denkt dat het zaad misschien niet goed van kwaliteit is en daarom die miskramen. Tsja ik weet het ook niet. Nou meid, ik hoop voor je dat je zwanger bent en dat het dan uiteindelijk wel goed gaat! Maar jullie zijn wel super vruchtbaar zeg!!!!

Groetjes Ingrid

Hoi floor
wel fijn dat er geen gekke dingen gevonden zijn,
ik hoop dat het aspirineproject voor jou het ei van columbus zal zijn.

het word nou toch wel eens tijd dat we
op jou kunnen proosten, nietwaar??!!
tot de 6e zijn nog maar een paar nachtjes, nog even nagels bijten mijn NOD is op de 10e.
Ik ben weer met vlagen misselijk en doodop maar dat kan heel gemakkelijk stress van m'n werk zijn.

liefs Jeanette

Hoi Floor,
Ben zelf net begonnen om zwanger proberen te worden. Ik herken je verhaal niet van mezelf maar van mijn moeder.
Zij heeft voordat ze mij kreeg 6 keer een miskraam gehad. Daarna mbv hormonen (toendertijd Gravibinan) toch een zwangerschap volbracht. Ook bij mijn ouders werden geen afwijkingen gevonden oorzaak dus onbekend. Ik schrijf je dit omdat het dus toch goed af kan lopen en dat je de moed erin moet houden! Het kan echt nog!
Ben nu zelf heel bang dat ik m'n moeder achterna ga en dat het erfelijk zou kunnen zijn. Niemand kan mij daarop antwoord geven.
In ieder geval heel, heel veel sucses en ik zal voor je duimen!

Liefs Anne

Terug
Bovenaan