Uitslagen waren goed

Hoi,

Afgelopen donderdag zijn we voor de uitslagen terug geweest by de gyno. Bloeduitslagen en uitstrijkje (pap 1?) waren goed. Volgens de arts heeft mn vriend superzaad. Nou, dat is gelukkig positief. Nu moeten we donderdag terug komen voor de samenlevingstest. Ik vind dit toch wel een genant onderzoek hoor. Ik ben benieuwd wat daar uitkomt. Ik denk dat dat ook wel goed is. Ik ben al een keer zwanger geweest maar ja misschien heeft mn lichaam toch wel antistoffen opgebouwd. Ik ben benieuwd wat dan de volgende stap is. Totzover een update.

Groetjes Niekie

Hoi!

Dat is goed nieuws zeg!! Tot nu toe dus alles goed!
Die samenlevingstest valt erg mee hoor. Er gebeuren  bij vervolgonderzoeken en bv IUI's veel genantere dingen. Probeer een beetje te ontspannen dan is het gebeurd voor je het weet!! Enne vergeet niet dat die mensen het elke dag doen he! Zij zitten er echt niet mee!
gr.Inge

Wat een heerlijk nieuws, let wel op, mijn man heeft ook superzaad en dat wordt me te pas en te onpas door hem voor de voeten gegooid......

Wat die onderzoeken betreft, volgens een van mijn gyn's zagen sommige van zijn collega's het net als een televisieboekje. Vraag me wel een's af of die heren thuis nog zin hebben in moeder de vrouw?

suc6 verder, Groeten Judith

Terug
Bovenaan