uitslagstollingsonderzoek gehad en niet alles is goed

Hoi meiden

Vandaag de uitslagen gehad van mijn stollingsonderzoek. Ik ben blij dat er iets is uitgekomen. Er is 1 stollingfactor (iets met een c) die verhoogd is en die kan er voor zorgen dat je miskramen kunt krijgen als je zwanger bent. Oplossings is antistollingsmedicijnen  innemen of spuiten , weet dat nog niet. Ik had verwacht dat er niets uit zou komen, maar nu zijn we weer een stapje verder. Volgende week een kijkonderzoek en wie weet komt daar ook iets uit. En kan er een compleet plan gemaakt worden.

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

Dus toch iets gevonden.... klinkt op zich als iets wat gelukkig aan te pakken is... nu maar hopen dat er dan uit die andere onderzoeken verder niks ernstigs komt en jij aan de anti stollingsmiddelen kan en dan toch echt over een paar maanden een wondertje in je armen mag sluiten!!!!

groetjes,
Marije

He Lydia,

Idd onverwacht, maar toch fijn dat er nu waarschijnlijk actie ondernomen kan worden omdat je weet wat er mis is (het is natuurlijk niet gezegd dat het daar aan ligt, maar je kunt in ieder geval ervoor zorgen dat het daardoor niet nog een keer mis kan gaan).
Bij ons was niets gevonden, ben daarna mee gaan doen met de Alifestudie waardoor ik waarschijnlijk ook Ascal aan het slikken ben. Ben dit keer zwanger geworden (en gebleven!) en alles gaat goed. inmiddels zijn we de 26 weken voorbij!

Hopelijk kan er snel actie ondernomen worden en mogen jullie snel genieten van een wondertje in jullie armen!

groetjes,
Dionne

Hoi Lydia,

altijd erg dubbelzinnig he, je wilt niet weten dat er wat mis is, maar anderzijds weet je nu wat het kan zijn en kun je er wat aan doen!

ik hoop voor je dat het inderdaad hier bij blijft en je door een "kleine" aanpassing je een mooi wonder mag gaan beleven in de komende tijd!!

liefs Sylvia

Terug
Bovenaan